2011/06/27

Elma gönlüm sende


Bu aralar Ankara'nın havası yer yer toto donduran, yer yer yağışlı cinsten. En sevmediğim!


Bu kombinimin adı başlıktan da anlaşılacağı üzre "Elma gönlüm sende"
Uğruna çokça maniler ve isimler uydurabileceğim seviyede eğlenceli bir broş edindim geçen hafta. Hangi kıyafetin üstüne taksam ayrı bi hikaye yaratıyor otomatikman :)


Eskiden annane bluzu olup sonradan elbiseye çevrilmiş görünümlü elbisemle birleşince "her basma da fistan giyenin gönlünde bir elma olurmuş" özlü sözü çıkıverdi ortaya bi anda:)

    


Bitmek bilmeyen soğuk, bi tarafıyla bize gülen yaz. Sen gelmezsen biz sana geliriz!
Ağustosa kadar bekleyemeyeceğimdendirki, haftasonu için bile olsa bir kaçış planımız var artık Jujumla.




Nereye kaçacağımızı kimse bilmemeli. Malum güneş bize küs, gittiğimiz yere de kış götürmeyelim diimi..






Biraz deniz, biraz güneş, soğuk bişeyler de olursa yanında tadından yenmemeli o kaçamak.. 


Güneşten bunaldıkça bombalama atlamalı denize çuval gibi. Öyle seviyorum ben, hiç kasamam :)
Yada su çok soğuksa da önce deniz yatağımı atarım suya, peşinden de üstüne atlar aşarım engin denizleri güneş batana kadar, ayaklarım suyun içinde buruşana kadar, tuzdan derim gerilene kadar..

Oldu o zaman gidiyim ben :)

4 yorum:

  1. ezginin günlüğü28 Haziran 2011 09:10

    bloğuna mailime gelen postayla ulaştım :) Çok sevdim nereden bulduysan iyik bulmuşsun :P Kombinlerin çok hoş.Banada bekliyorum,Öpüyorum kocaman minikkuş ;)

    http://esraezgiyaman.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ezginin günlügü begenmene sevindim, cok teşekkürleeer \o/ ben de öperim :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürleeer :)) basma elbisenin rahatlıgını hiçbişi vermiyo, tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^