2011/06/10

Food Clothing: Moda-Mide kardeşliği


Nar gibi kızarmış ve mis gibi kokan bi ekmek olsaydı da ucundan koparıp yeseydim diye gün ortasında içlendiğiniz oluyo mu hiç benim gibi? Modacılar güzel bi çözüm bulmuşlar ben ve benim gibiler için. Hem şık, hem de doyurucu. Sizce de öyle değil mi?
Özellikle kepekli çantaya ve nar gibi kızarmış kollara bayıldım w/


"Kuru kuru ekmekle olmaz efendim, bana et lazım ki doyduğumu anlayayım" da diyor olabilirsiniz, "benim Lady Gaga'dan neyim eksik ayol" da diyebilirsiniz. Sakin olun sizi de düşünmüşler! İsteğe göre kızarmış ya da çiğ etle bezenmiş etekleri alıp gönül rahatlığıyla giyebilirsiniz.


Abiyesinden taviz vermeyenler için de 'Ebru Gündeş' modelleri mevcut :) 

Herkesi her tarzı düşünmüşler. Hatta öyle bir düşünmüşler ki erkekler için bile parçalar var bu koleksiyonda. 


Pek iştah kabartıcı bi konsept olmuş: "Waffle stayla" :)


Erkeklerin makus talihi olsa gerek, yine az çeşit var. Ya waffle giyceksin ya da makarna. E göbek yapmasın da napsın şimdi beyler diimi :)

Benim favorim en tepedeki bol karbonhidratlı ekmek takımı.
Sizin favoriniz hangisi?
Afiyet bal şeker olsun efem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^