2011/07/06

Çekirdekten yetişme: Suri Cruise

Bugün size minicik küçücük içi dolu turşucuk bir moda kokanasından bahsedicem: Suri Cruise



Henüz kendisi tek haneli yaşlarda olmasına rağmen gardrobunda taşıdığı servet değerindeki ayakkabılarıyla geleceğin Victoria Beckham'ının yetişmekte olduğunun sinyallerini de veriyor.


Katie Holmes ve Tom Cruise'un süslü kızı Suri. 
Hani böyle sıkıştırılıp küçültülmüş bir kadın gibi geliyor bana nedense :) 
Henüz kendi boyu 70 cm iken, bacaklarında bisiklet kazalarından kalma morarıklar varken ve hala kucagında pofuduk oyuncaklarıyla dolaşıyorken senin neyine diyesim geliyor 5 cm topuk :)


Tabi hep topuklu olmaz diyip, arada babetin rahatlığından da faidelenmeyi ihmal etmiyor ikoncan kızımız.


Şimdi sıkı durun esas bomba geliyor. Bilen bilir, özel yapım Louboutin ayakkabıları bile olan bu hanım kızımızın yaklaşık 150 bin dolar değerinde ayakkabı koleksiyonu olduğu söyleniyor. Ben yabancı basının yalancısıyım valla. 
Bitmedi dahası var.
Gardrobundaki cicilerinin toplam bedelinin de 3 milyon dolar olduğu yönünde fısıltılar var. 
E agzı olan konuşuyo tabi, torba degilki büzesiniz diimi.


Ne yalan söyleyeyim, bir ayakkabı tutkunu olarak gurur duydum çekirdekten yetişme bu cimcimeyle. 
Ben de kızım olsa, topuklu ayakkabıların yalnızca özel davetlerde giydirilmesi suretiyle, seve seve böyle giydirir oyuncak bebek gibi süsler çıkarırdım gezmelere :) 
 Sizce de çok şirin değil mi? ^_^

2 yorum:

  1. Bende kızımı süslü giydiririm. Suri çok cici de giydirilmiş..Ama topukluya karşıyım. Herşeyin bir sınırı olmalı bence.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum ben de. arada fotografını falan çekmek için şöyle 1 saatligine giydirilip sonra tekrar babetlerden devam etmeli :) ayrıca da senin süslü kızını yerim ben ^_^

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^