2011/07/21

Yolcudur abbas / Trabzon 2011 - EYOF


Dikkat dikkat!
Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları olarak bilinen EYOF organizasyonu bu sene Trabzon'da! 
Kendisi Türkiye'nin olimpiyat düzeyindeki ilk spor organizasyonu olup, yarışmalar 25 Temmuz Pazartesi günü başlayacak. Atletizmden cimnastiğe, judodan yüzmeye kadar 9 farklı branş mevcut.
Kışın Erzurum'da benzeri düzenlenen kış olimpiyatlarında bulundugumdan biliyorum, bu tür organizasyonlar hem keyifli, hem de Türkiye için büyük bir artı!
Gelebilen varsa koşsun gelsin.
Hem olimpiyatlardan, hem denizden, hem Trabzon'un mükemmel doğasından hem de lezzeti anlatılmaz yaşanır pidelerinden faidelensin!

Şimdi siz diyceksinizki minikkuşun olimpiyatlarla ne alakası var? Duyuyorum sizi :)

Bizki sistemin işleyişini sağlayan bilişim insanları olarak kameraların arkasında çalışan naçizane mühendisleriz, evet bizleri göremezsiniz.
Ama siz yine de kameralara takılan rengarenk birini görürseniz dikkat edin, o ben olabilirim \o/
Yeme-içme-çalışma hengamesinde vaktim olursa bikaç yöresel post hazırlayabilirim önümüzdeki günlerde :)

Hadi bana eyvallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^