2011/08/20

Plaj öncesi halleri

2011 yılı itibariyle ilk güneşi Bodrum'da gören minikkuş en beyaz patates haliyle plajlara akmadan önce karşınızda.


Çiçekli hasır şapkam tatil boyunca düzenli olarak hayatımı kurtardı.
Dantelli tulumum ise plaj öncesi ve sonrası için can yoldaşım.
Severim ikinizi de.


Bodrum'un en güzel yanlarından biri de her yerinde rastlamakla kalmayıp gözünüzün önünü bir noktadan sonra pembe bir film halinde kaplayan begonviller...


Rengimiz  biraz daha kırılmış olacakki daha rahat pozlar verme noktasına geçilmiş tatilin ikinci günü :)







Fırfırı olan herşeye ne kadar taptığımı söylememe gerek yok bence.




Burası da Aya Yorgi'nin hatrı sayılır beachlerinden biri.
Konseptine bayıldım.
Renkli ve antika değerindeki arabaları mekana serpiştirmişler, en sevdiğim -_-
Beyaz püsküllü elbisemi giymek de bugüne kısmetmiş. Kendisi son derece delikli olduğu için öyle herşeyle giyilmiyor.
Ben de paparazzilere malzeme vermemek ve bikinimi örtmek suretiyle giyindim kuşandım kendisini.




Huyum kurusun, püsküllü yada fırfırlı bişi giydim mi kimse tutamaz beni, başlarım dönmeye dans etmeye.
Plajın kokonaları da "bu kız napıyo öyle yaaa" bakışları atarak anlam vermeye çalışıyolar duruma :)


Bu arada çok belli olmasa da bikinim güzel bir DIY projesi eseridir. Hazırlanışıyla ilgili ayrı bir post yapıcam.




ve işte karşısınızda Türkiye'nin Maldivleri, nam-ı diğer Altınkum





Bu kadar hamak keyfi yeter, şimdi biraz tıkınma zamanı.



Tatilin özeti:
Deniz, güneş, kum, Ju'm, huzur, rahat bir kafa, beyin kullanmadan yapılan aktiviteler.
Hepinizi seviyorum.
Adı tatil değil mi, en kötüsünü bile kucaklarım.

1 yorum:

  1. resimler hiç bitmesin istedim hayatım insan bakmaya doyamıyor yine çok güzelsin deniz ve yemyeşil manzara hamaktaki resimlerin süper

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^