2011/10/10

Haftasonu sendromu!

Hazır Ankara'ya küt diye kış gelmişken ve güneşli günlerden kalan bikaç fotoğrafım olduğunu hatırlamışken koştum geldim.


o zamanlar çorapsız bile giyebiliyoduk etekleri, hey gidi..
günlerden geçen çarşamba!
Şimdi üzerimde 2 kat çorap, bir adet örgü elbise, şal ve ceket var.
ve üzerime bişeyler daha alasım var! yetmiyo gibi..


Bana hep şöyle olur rutin hayatımda.
Haftaiçi yapmak istediğim biçok şeyi yapma enerjisini bulamadığım için,
mesai saatlerindeyken yapılması gereken işleri yapacak vakit bulamadığım içindirki
bütün işler kalır haftasonuna. Sonrası tam bir karmaşa. Haftasonu gelip çatar.
Kargoya mı yetişsem, 
alışverişe mi gitsem, 
pazardaki o sevdiğim ve vazgeçemediğim sarmalara mı koşsam,
evde dağ gibi olmuş ve her odaya girdiğimde bana pis pis sırıtan ütülenecek arkadaşlarla mı ilgilensem,
bütün hafta evde tüm gün yalnız yaşayıp akşam sadece 2-3 saatini bizle geçirme imkanına sahip biricik ve dünya pamuğu Püre'mle mi oynasam,
bütün hafta yemek yapmaya üşenip menemen, her türlü omlet ve salata çeşitlerini tattıktan sonra haftasonu için ödül babında bir ziyafet mi hazırlasam çekirdek ailem için,
en son 324 ay önce gittiğimizden midir bilmem, hani şöyle en gerilimlisinden bir film izleyip sinema keyfi mi yapsak,
arkadaşlarla buluşup konuşamadığımız bikaç haftanın yoğun kritigini mi yapsak,
..
daha bi ton şey vardı bu haftasonu yapmam gereken.



Peki ben kaçını yapabildim?
Sarmalar tamam!
Yemeğe ziyadesiyle doyduk, 2 gün çok afedersiniz öküz gibi yedik, yedik :) ama bi gram eksiltmek için bi spor olsun, kuru bi yürüyüş olsun yapmadık. bu suçluluk duygusu beni en mutlu anlarımda öldürüyo zaten!
ütü, çamaşır bulaşık ve bilumum ev işleri tamam.
arkadaşlarla buluşup kaynatma, o da tamam. Hatta Gizzy ve kısa süreli de olsa Zeto ile buluşmam da cabası w/
Hava aşırı soğuk ve yağmurlu olduğundan mütevellit mecburen evde vakit geçirmece ve dolayısıyla kızımla saatlerce oyun oynama, uyuma, yerlerde yuvarlanmaca da tamamdır.
Tabiki çok değerli totomuzu kaldırıp sinemaya gitmek yerine evde film ve dizi keyfini yaptık, o da güzel.
Şimdi şöyle bi yukarıya doğru baktım da,
kargoyu unutmuşum!




Herkese sendromsuz bir pazartesiyle başlayıp akabinde ılık kuru bir havayla devam eden bi hafta diliyorum.
Bide siz siz olun işlerinizi böyle benim gibi haftasonuna bırakmayın, ne ara bittiğini anlayamadan küt diye geliyo nalet pazartesi! :(

oldu o zaman iş beni bekler, gidiyim ben.


Bu arada Guess'ten çok güzel bir çantaya sahip olmak isterseniz özge'nin çekilişine şurdan uçabilirsiniz:)

57 yorum:

  1. minikkuş gömlekti etekti sölicek söz yok şahane olmuşş amaa hafta sonuyla ilgili yazı hiç olmadı okuda benim son postumu derdimi gör hele..

    YanıtlaSil
  2. O pazardaki sarmaları biliyorum süper:) Birde bardakta kısır var o dahada güzel:)

    Blüzüne bayıldım minik kuşcum:)

    Sanada güzel hafta sonları çok öptüm...

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bu bluzun siyahı da bende:)ama annem giymeme izin vermiyor.neymiş efendim evlenirsem evime yeni,hiç giymediğim şeyleri götürmeliymişim:Pdaha düğün tarihim bile belli değil kiii:)))sana çok yakışmış,yeşil etekle çok hoş durmuş,xoxoxoxoxo

    YanıtlaSil
  4. Eteğinin rengini çok sevdim bir de hayranım her fotografının kartpostal etkisi bırakmasına. Ne yapıyorsun bilmiyorum ama çok güzel gözüküyorlar :)

    betulove.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. bluzune bayıldım bayıldımm..:))
    yapılacak işler listeni okurken de kendime göre elemeler yaptım, şunu yapmasa da olur, bunu yapacağına şunu yapsın filan.. bana ne oluyosa! :PP
    bu arada o kadar soğudu mu ankara yaa?? :( biz ilkbaharda gelelim en iyisi! :))



    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  6. mambacım postunu okuduğum gibi yorumumu yaptım, aferim sen de çalışmış ve verimli geçirmişsin haftasonunu:)öperim
    Ayçacım o sarmaların müptelası oldum, 2 kere alıyorum her hafta:)
    gülümse; aahaaha iyiymiş:)ben de o evlendikten sonra eve yeni şeyler götürme olayını anlamış degilim!:)
    betülove; ne güzel bir yorum bu böyle kuzum ^.^ teşekkürler..
    ahsencim gece ve sabah cok soguktu, ama şuan ögle arası yemek sonrası yürüyüş yaptık, ceketi şalı attım resmen üstümden, hava birden ısınmış! siz gelin, ben size sıcak ortam yaratırım, hiç üşütmem, valla :D bide merak ettim şunu yapmasa da olur, onu yapcagına bunu yapsın dediklerini? de bakiyim hangileri:)

    YanıtlaSil
  7. minikkuşum çok hoşusunuz ;) Keske benimde böyle bol bol resimlerimi çeken eşim-dostum olsa evden çıkana kadar ne çektirebılırsem onları paylaşıyorum sizlerle :) oflaya puflaya resim çekiyorlar :) dışarda kimse pek resim cekmeyi sevmiyor , özel günlerde bi fotografçı tutucam bu gidişle her anımızı resimlesin :))
    püreyi öpüyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Sarmaları nereden alıyosunuz söyleyin de biz de bilelim bari :)) Buarada yeşil etek harikaa ,)

    YanıtlaSil
  9. BAZEN FOTOĞRAFLARINDA ÇOK HINZIR BİR ASİŞ BAKIŞI YAKALIYORUM...
    HANİ YARAMAZLIK YAPMAK ÜZERE OLAN ÇOCUKLAR GİBİ...
    RENKLERLE OLAN DOSTLUĞUN HARİKA...
    GÖMLEĞİN MÜTHİŞ YAKIŞMIŞ...
    ETEK VE CEKET TE SÜPER BİR KOMBİN OLMUŞ...

    MEKANIN DA HAKKINI YEMEMEK LAZIM...
    ŞİRİNE MİSİN SENNNNN...ISIRASIM GELDİ BAK YİNE ...
    MAŞALLAHHHH DİYORUM...
    ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil
  10. ohh negüzel günlük güneşlik fotoğraflar içimi açtı bu puslu istanbul gününde.

    bluzunu çok beğendim şekerim.

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. ahahahhaah..Okurken çok güldüm,sonra gülsem mi ağlasam mı dedim,çalışan kadınların evrensel haftasonu sorunları sempozyum niteliğindeki postu bayılarak okuyup,ayılarak kendime geldim.Bazen ben de kendimi salıveriyorum,eve dair hiç bir iş yapmadan geçiriyorum o bitmek bilmeyen (!) 1,5 tatil günümü,sonrada vicdan azabı..iş hiç bitmiyor minik kuşum..off offf...fotoğraflar yine süper..benim düğün fotoğraflarını Esra Pozan çekmişti, kardeşiminkine de eşini çağırabilirim..Çok beğeniyorum karelerini..Kendisine selamlar...

    Fido :)

    YanıtlaSil
  12. heyooo bu haftasonu o kadar iş arasında bana da vakit ayırdığın için teşekkürler minikkuşummm ama ne güzel olduuu senin gibi dünya tatlısını tanımış oldum bi de bana aylardır aradığım pantalonu buldun yaa kalbimi fethettin sen:) yarın giyicem cicimiii:)öpüyorum kocaman tatlımmmm!

    YanıtlaSil
  13. Kombin, fotoğraflar harika! 3. favorim (:

    YanıtlaSil
  14. Hayatim bu ne guzellik! =) Bluzun çoook guzel :) Eteginin yesili de ayri bi guzel :)
    Evet haklisin havalar fecii sogudu, daha geçen hafta elbiseyle dolasirken bugun hava berbat! :) Oldu bende gidiyim seninde haftan guzel geçsin tatlim, operim senii :)

    YanıtlaSil
  15. Kombin ve fotoraflar yine harika.
    Herzaman keyifle okuyor ve fotoraflarina bakiyorum minikkusum:))
    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. ama minikkuş sen süpersiiiiinnn :) eteğine ve ceketine bittim! ceketini de yolla drrmişsim:D ahah ama ben 38 beden diyiyorum senin gibi manken vücutlu değilim şekerim neyse öhöm:D
    fotolar harika sen daha bi harikasın bloguma da beklerim mucukss :)

    YanıtlaSil
  17. Bluzuna bayıldım, bayıldım :)İşlerinin de hepsini yapmışsın vallahi bravo, bi kargo kalmış ya olsun o kadar da :)

    YanıtlaSil
  18. bluzuna bayıldımmm :)
    Sana çok yakışmış :)
    İki tatlı bir arada gibi olmuşş :)

    YanıtlaSil
  19. myprincess; teşekkürler canım;)
    SA; ümitköy üstün plazadaki sosyete pazarının içinde satılıyor sarmalar:)
    elifcim güzel yorumların beni hep çok mutlu ediyor bilesin! beğenmene sevindim, öperim kocaman..
    trendydolap; hhihih teşekkürler ne güzelmiş ozaman:)
    fido; kardeşinin dügünü nezaman ve nerede olacak, programımıza uyarsa ben de gelirim valla eşimle fotograf çekimine:) tanışmış oluruz:) teşekkürler begenin için;)

    YanıtlaSil
  20. gizem kuşum iyiki de görüşmüşüz tanışmışız. o kadar tatlı bi insansınki, sanki zaten yıllardır birbirimizi tanıyo gibiydik :D pantolon postunu bekliyorum tatlım, öptüm yanacıklarından ^.^
    tuğçe avcı; teşekkürler! :)
    sedy style; ihihhi ne güzelmiş, teşekkürler:) oldu öperim ozaman ben de:)
    güzelgül; teşekkürler cicim, umarım hep keyifle okuyabilecegin güzel postlar yaparım ben de :)
    SED; teşekürler canım, 34 bedenim ben, gönderiyim ama biraz dar gelebilir sana :D
    passion for fashion; teşekkürler :)
    esinspiration; çok teşekkürler kuzum, valla ben de bittim ama hepsini bitiricem diye :D

    YanıtlaSil
  21. aysun teşekkürler bu tatlı yorum için ^.^

    YanıtlaSil
  22. haha biraz mı:)) bence fazlaca dar gelir. sen başka bişeyler gönder bence zira bu sana daha çok yakışıyor ;))

    YanıtlaSil
  23. lovely top and skirt! u look so pretty

    YanıtlaSil
  24. Cok basarili bir kombin.

    http://trendsbysevi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. so loving this top!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. Havalar sogmasa hep yaz kalsa keske... gerci o zaman güzel cizme ve kabanlarimizi giyemesiz :)
    Bluzüne bayildim. Etegin rengi harika! Sac ve makyajin pek hosuma gitti!

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. yeşil etek güzeldi, bebe yaka bluzle daha da güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  28. Canim ben cok guzel gornuyorsun gene. Yesil etek cok hos ve bluzunada bayildim cok guzel bir deseni var sanirim motunuda cok begenedim hihiii yani anliycagin muthis gornuyorusunn =)

    Sevgilerimle optumm,,
    Zeynep
    http://zeynnepp.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. Amazing. Very cute blouse and skirt.

    Patience
    www.justpatience.com

    YanıtlaSil
  30. We really love the pop of green paired with the white blouse! Lovely!

    ox,
    -Davie+Erica
    Wardrobe Stylists, NYC.

    >>http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  31. I like this blog i hope you have time to check out mine!

    http://paquetevsitasbien.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. Great blouse, and I love that green skirt! Fabulous look!

    stylebymj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  33. Great outfit! The green skirt looks stunning on you!
    http://blackfashionbird.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. Minikkuşum düğün kuvvetle muhtemel 2012 yazında,Adana'da olacak.. Ayy süper olur, inşallah sen de gelebilirsin, henüz tarih alınmadı, alınınca haber veririm mutlaka ;)

    YanıtlaSil
  35. fashion ice, ashleigh nicole, justPatience, LPFashionPhilosophy, Clara Turbay, Marissa Joy, noemie ; thank you so much!
    trends by sevi; teşekkürler!
    funda; hihi teşekkür:)
    zeynep; teşekkürler cicim, ne güzelmiş:)
    fidoland; hadi hayırlısı o zaman :)

    YanıtlaSil
  36. I like this combination of things! The blouse is adorable!

    YanıtlaSil
  37. tatlım bayıldım bu outfitine !! uzulerek soyluyorum ama sankı bu halınle elle de aday gösterildiğin rsminden cooooook daha güzelsin:(
    ama hayırlısı:) coook guzel esimlerrr!!!!
    bu arada pembe kombin yarısmam var beklerım:)
    optumm..
    by pearlace.blogspot.com

    YanıtlaSil
  38. Gömmleği çok beğendim ve yeşille inanılmaz olmuş :)

    http://madambfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  39. natalie; thanks!
    pearlace; eşim de senin dedigin gib, ondan çok daha güzel fotograflarım oldugunu söylemisti.ama yarısmanın amacı güzellik degil blog içerigiydi. amacından sapınca malesef böyle olabiliyo, kısmet:D
    madamb Fashion; teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  40. Minik kuşum haftasonları eskiden gezmek içindi, şimdi ben de yemek, temizlik, dinlenme çabası derken o saatler hızla geçiyor bir bakmışım Pazar akşamı olmuş. Yine çok güzel şeyler sığdırmışsın o 2 güne tatlım, bebe yaka şifon gömlek ve yeşil eteğin uyumuna bayıldım. Ne güzel bir tondaymış o etek, yazı özleten cinsten canım :)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  41. gizemcim evlendikten sonra otomatikman düzeni degisiyo insanın, bi bakıyosun ev işleri almış başını gidiyo:) ama araya bisürü şey sıgdırabiliyosak ne mutlu bize, bunu sen de cok iyi beceriyosun bence;)bide cicilerimi begenmene sevindim ^.^ eteğimi kışın da kalın coraplarla sık sık giyip eskiticem :)

    YanıtlaSil
  42. Ah o ne güzel bir bluzdur yaa, bayıldım. Eteğe de bayıldım, cekete de bi de saçlarına daaa. Çok güzel böyle dümdüz.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  43. teşekkürler denizcim, beğenmene çoook sevindim:) bide madem öyle bundan sonra daha sık kendi haline bırakırım saçlarımı:)

    YanıtlaSil
  44. ama ben dünden beri senden yorum bekliyorum yaaa...
    okumadın mı???

    hüngür foşurt ağlarım...

    YanıtlaSil
  45. elif kuzum 2gündür hastayım, o yüzden gıkım cıkmıyodu. bugün girdim bloguna ve gerekeni yaptım:) burdan da tebrik edeyim madem:) afferim benim arkadasıma, senin için herşey çoook daha güzel olur inşallah:)

    YanıtlaSil
  46. Bluzune bayıldım. Ayrıca kombinde harika olmuş
    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  47. hoşgeldin ankaraya :) gömleğinden bende de var çok tatlı olmşusun:9

    YanıtlaSil
  48. Canım o bluza bayıldımmm.Nerden? hangi sezondan desem? Ve evet insan evlenince vede çalışırken bir sürü şeyle uğraşıor.iyi proğramlamak lazım ama en azından canın isteyince yapıyorsun.Nasılsa "onlar çabuk toplansın" diyen bir anne yok başında :D

    YanıtlaSil
  49. pinky fashion; teşekkürleeeer :)
    goncanınsepeti; hmm aslında ben hep ankaradaydımki zaten:) yinede hoşbulduk madem:) bu gömlegi alabilen herkes cok sanslı bence. yani sen, ben ve kızkardesim:)
    ahu; teşekkürler canım, Koton'un yaz sezonundandı :) ve de kısmen haklısın evet :)

    YanıtlaSil
  50. merhaba. ama ben de bluzuna bayildim. tutkuyla baglandim bile diyebilirim;) bu arada Ankarali bir bloggerla karsilasmak da cok hosuma gitti. Uzun zamandir yurtdisindaydim, Ankaraya yeni geldim. ve o sarma satilan pazara en kisa zamanda gitmek istiyorum!
    bir de pazartesi sendromundan bahsetmissin, ben her pazartesi blogumda pazartesi sendromu tedavisi icin ozel postlar hazirliyorum. beklerim;) http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  51. goncha merhaba:) negüzelmiş ankaralı bloggerlarla tanısmak^.^ sarmalardan mutlaka dene ve beni sevgiyle an:) bloguna hemen uçuyorum şimdi :D

    YanıtlaSil
  52. ben fotoğraf makinanın markasını ve nasıl bir objektif kullandığını merak ettim doğrusu..çünkü fotoğraflarının hepsi çok aydınlık, çok renkli..renkler tam kendi renginde, ışık çok güzel falan filan..yazarsan çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  53. adsız; makine canon 550d, objektif 85 mm f/1.8

    YanıtlaSil
  54. Ne kadar güzel ve renkli bir blog :)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^