2011/11/04

Çok yaşa torunlarını okşa:)


Günlerden dün.
Bugün, yani aslında dün, birden bire bastıran yağmurun altında sıçana dönme ve bi yandan da her an yağacak olan karın soğuğundan donma günü.
Sabah evden çıkarken sıcak mı soğuk mu olacağına karar verememiş hava durumuna ayak uydurmak münasebetiyle şort giyilmiş, ama altına kalın çoraplar çekilmiş.
gömlek giyilmiş ama donma tehlikesine karşı kürk yelek giyilmiş.
Açık renk ayakkabı giyilmiş, ama yine de çizme olması tercih edilmiş.
Tabi burda soğuklardan beyni donan minikkuş, çizmelerinin süet olduğunu ve ıslanırsa paçavraya döneceğini hiiiç hesaba katmamış, kıyamam ben ona!:)
Böyle mişli geçmiş zamanda konuşunca cümleleri nasıl devam ettireceğimi kestiremiyorum ve izninizle normale dönmek istiyorum.


bu da benim normal halim.
"aman blogu boşlamiyim" diye yağmurlu havada fotoğraf çekmeye kalkışırsan, montunu makine ıslanmasın diye feda etmek zorunda kalabilir,
"aslında şu an gömleğimle hiç üşümüyorumki, sadece biraz uyuştum o kadar, valla" diye kendinizi avutmak ve
bi yandan da yaprakların altında gizlenmiş çamurlara bata çıka poz vermeye çalışırken çizmelerin renk değiştirdiğini görerek metin olmaya çalışmak zorunda kalabilirsiniz.
dipnot: uzun cümle kurmayı seviyorum, sık sık da yapıyorum bunu evet:)


Şimdi yine müsadenizle yeleğimin hikayesine geçmek ve onun hakkındaki hissiyatlarımdan biraz bahsetmek isterim.
H&M'in açılış haftasında kardeşimle yaptığımız kısa bir gezinti sırasında edindim onu.
Üstelik de çocuk reyonunda:) Seviyorum böyle çocuk reyonlarında gezip sonra da "14yaş" kıyafeti alıp çıkmayı.
O gün ben yelek aldım, kardeşim de kaz ayağı desenli şükela bir trenchcoat aldı.
Tamam evet belki 14 değilim ama ruhum genç.
Yanyana iki tane 14üm ben de nolmuş :)


Bu aralar bi unutkanımki, tam bişiyi yapacakken bile o şeyi unutabiliyorum, "bi dakka yaa ben napıyodumki??" seviyesindeyim.
Aslında bunun yanyana gelen iki tane 14 ile bi ilişkisi olabilir sanki?!?
Ne diyodum, yeleğim.
O kadar yumuşak, o kadar puf ve rengi o kadar güzelki, dolabımı her açtığımda onu görünce Püre'yi görmüş gibi oluyorum.
Sanki kızımın dökülen tüylerini kullanarak yapmış birileri. Sonra da bigün, tesadüfen kabinin birine kıyafet denemek için girdiğimde görebileyim diye benden önce kabine girip bunu askıya asmış gibi.
Evet kesin öyle.
Kabine girdiğimde önce bi "anaaaaa aynı da benim tısıııııım" sesleri, hemen akabinde de "ohaaaaa tam da bana göreymiş, yani 14 yaş içinmiş" nidaları yükseldi bay ve bayan reyonlarına doğru yankılanarak.. :))




Madem konu öyle yada böyle "yaş" mevzuuna geliyo, o zaman tam da bununla alakalı bişi anlatıyım size ve kapanışı yapalım akabinde:)
Postun başlığı da ordan geliyo zaten,
"çok yaşa torunlarını okşa" derler bizim orda, ne alaka bilmiyorum ama paylaşmak istedim :)

Dün akşam "In Time" isimli bir film izledik sinemada.
Tabi önce "paranormal activity" izliycez diye gidip, amaaaaan onu evde de izleriz diye vazgeçip yine başka filme gittik:)
Ama bu film hakkaten etkisinden uzun süre çıkamayacağınız cinsten.
Yani sizi içinde bulunduğunuz dünyadan alıyo,
herkesin 25 yaşına kadar normal yaşadığı, 
25'ini doldurduğu günden itibaren fiziksel olarak hiç yaşlanmadığı bir dünyanın ortasına bırakıyo.
İnsanlar 25 yaşını doldurduğu gün, kolundaki dijital sayacı çalışmaya başlıyo ve saniye saniye geri sayıyor kalan zamanını. Kapitalist düzen o kadar güzel işlenmişki filmde,
ne kadar paranız varsa o kadar uzun yaşayabiliyosunuz, yüzyıllarca.. 
ama paranız yoksa ve zaman yükleyemiyorsanız kolunuza, sayacınız sıfırı gösterdiği an hayatınız son buluyo.
Şiddetle tavsiye!

Bide kendimden zaman zaman şüphe etmeme sebebiyet veren şeylerden biri de, yakışıklı adamdan daha çok filmdeki güzel kadının ilgimi çekiyor olması :O
Yani tamam allah sahibine bağışlasın (annane modu:ON) Justin kardeşimiz de şahsına münhasır hoşlukta bir oyuncu.
Ama başrol kadın oyuncusu nedir arkadaş yaaa.
Güzelliği mi, seksapalitesi mi, fiziği mi hangi birinden bahsetsem az, yani böyle kadınları görünce bazen hakkaten "onlar kadınsa ben neyim, ya da ben kadınsam onlar ne" diye evrene çemkiriyorum!

Bana kalsa bu filmi, hazır tüm sahneler de aklımdayken sabaha kadar anlatırım ballandıra ballandıra.
Ama heycanı kaçmasın, bayram tatili de gelmişken herkes gitsin sinemada mutlaka izlesin, heycanı orda yaşasın diye tadında bırakıyorum:)




Klip kokulu bu fotoğrafı sevdim. 
Arkasını dönüp giden kız, başlarım ulan yağmuruna da soğuğuna da diyip klibi yarıda kesmiş.


İlginç bişi oldu bu yazı, ne anlattım şimdi ben?

gidip biraz vitamin takviyesi yapayım, bu böyle olmicak.

oldu ozaman herkese şimdiden bol gezmeli, eğlenmeli bayramlar dilerim.
olur da bir el öpme merasiminin ortasında bulursanız kendinizi, hele bide "el öpenlerin çok olsun" derlerse size, 
benden selam söyleyin, "sen de çok yaşa torunlarını okşa" diyin o hanımteyzeye yada beyamcaya ^.^


33 yorum:

  1. ayy cnm cok tatli olmussun tam bir son bahar kombin olmus :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ahahahha..sen de çok yaşa torunlarını okşa o zaman e mi??? :))
    Minikkuş düz saç sana çok yakışıyor,bir de ben bu mekanı çook kıskanıyorum ya :(( şu yapraklar iyice sararmadan bi çuvalda buralara mı göndersen acep??
    yine çok tatlısın,çok öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  3. canımmm ne güzel yazmışsın yazılarını en kötü günümde bile gülümseyerek okuyorumm :) fotolar harika enerjin taa Şanlıurfa'ya ulaştı güzellikkk gülmek sana çok yakışıyorr :)

    ps: ne yaptıysam yapayım gadgetlerim hep en altta duruyor nasıl düzeltebilirim, bu neden oldu? istersen birde sen bak Asiye Ablacım biliyorsun ben çiçeği burnunda bir bloggerım senin kadar kıdemli değilim ;) öptüm destan gibi de yorum yazdım cevap bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  4. Arabasını otoparkta, anahtarını çantasında bulamayan kuş, sen konuşma gözlerin konuşsun, yok ya da konuş, stres atıyo insan..Yazıyı okurken mini mini bir kuş donmuştuyu mırıldanmam da ne kadar enteresan:)

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. cok güzel olmusun minik kusum <3

    YanıtlaSil
  6. cnm kadife şort ile kürklü yeleğin ne kadar güzel birbirini tamamlamış. resimlerde bir o kadar hoş ve prof.
    Bayıldım yavrum sana yine ;)

    www.sevalvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. kııız o çizmeleri kurumadan ıslak mendille silseydin :D ıslka mendilde her derde deva dimi:) ay bu ne ya anne gibi öğüt veriyom burda sana yaş 14 filan dedin bozdun ayarımızı bak allak bullak oldum..konu başlığınada ayrıca vuruldum söylim ben bunu bayramda slogan yaparım şimdi kulakların çınlar anlarsın.filmede gidicem teşekkürler az daha sonunu anlatcakmışsın ama lütfen dikkat et böle şeylere :D ahaha bak yazdığın her bir cümleye sölicek bi sözüm varmış kız varya senle şöle oturup bi saat çene çalsam ne rahatlarım varya hem beraber ruj almaya giderdik filan..kısmet:D

    YanıtlaSil
  8. Minik kuşum bayrama girmeden bir postunu daha okumanın mutluluğu ile bilgisayarımı kapatmadan önce hemen bir yorum yazayım dedim :) öncelikle yine yazının bir çok yerinde koptum. Allah seni de güldürsün e mi kuzum, hehehehe hala arada bana bakan insanlar var etrafta :)) işte sen de adın gibi mini minnacık bir kuş olduğundan o yeleğe sığıvermişsin bi tanem :) nasıl da güzel olmuş leopar bu soğuk sonbahar gününde. Donmak namına bizi postsuz bırakmayan güzel yüzlü güzel kalpli, bütünü yenilesi insan havaya rağmen karelerden yansıyan enerjine, pozlarına bir de o havada uçtuğun kareye hayran kaldım! :)))


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  9. sıcacık bir post olmus valal, sen orda dondun mu bilmem ama ben bakarken, hele zıpladığın güldüğün karelerde ısındım:) bir maşallah lazım buraya:)) ben de bugun o soğukta kısa kolla poz verdim seni gayet anlayarak yorum yazıyorum. blog aşkı işte adama neler yaptırıyor.. cnm tavsiye suetler ıslanırsa kuruyana kadar mudahale yok kuruyunce fırcayla fırcalama.. bizimkiler dericidir ordan bu bilgi;)

    filmi de acayip merak ettim. birde su sayac bize yerişse iyi olurdu:))

    YanıtlaSil
  10. hehe :) kombine bayıldım... çok güzl olmuş canım. gerçkten mekanı bende çok kıskanıyorum :D bu arada sen evlisin dimii? ben senin düğününü çok merk ediyorum :D tarzın çok güzl gelinliğini merk ettim :D bi ara paylaşşsan olurmu cicim :) sana iyi bayramlar :D öptüm...

    YanıtlaSil
  11. hay allahım yarebbim...
    okurken güldürdün beni. sana kıyamam.üşümüş mü kuşum?
    gel ısıtayım cıcacık.
    bize renkli ve güzel anlar görüntülemek için çektiğin çileye bak. ama bloggerlık böle bişey işte.
    senin en sevimli hallerini izlemekten çok mutluyum. ama özledim ya.
    hani insan görmeden bilmeden özler mi deme ...
    ben sana sarılmak, kucaklamak istiyorum.
    sıcakkanlı biri olarak...
    hatta şöyle çırparak sevmek...
    oturup sohbet etmek, ve ayrılma zamanı geldiğinde bir türlü cümlelerin bitmek bilmediği anı yaşamak...
    yani doyamamakkkkk.

    YanıtlaSil
  12. aa iyi bayramlar demeyi unuttum...
    İYİ BAYRAMLAAARRR. ÇOK FOTOĞRAFLA DÖN EMİ...

    YanıtlaSil
  13. Allahım birgün benimde fotoğraflarımı böyle güzel çekicek biri olacak mııııı
    Çok tatlısın fotoğraf makinen ne acaba

    YanıtlaSil
  14. anaa kar mı yağıcak?? :PPP
    beni buraya fotoğraf çekmeye götürmeyeceksen (ve de gerçekten kar yağacaksa!!) gelmem bak haberin olsun!

    ne güzel zıplıyorsun sen minikkuşum yaa, hiç de yüz ifaden bozulmuyor ya ona ayrı bi hayran kalıyorum :)
    yeleğin çok şirin gerçekten, çocuk reyonu konusunda hislerini paylaşıyorum, özellikle zara'nınki favorim :))

    film tavsiyesi için teşekkürler tatlım.. eşime okudum şu an, yarın değerlendireceğiz sanırım :)

    kocaman öperim seni, yakında *sarılmak* üzere..:)


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  15. unutkanlık vs hiç biri yazılarının güzel olmasını engelleyemioooo Minikkuşcum :) Harikasınn öpüyorum iyi bayramlar :*)

    YanıtlaSil
  16. yaa ben senin başlıklarına ayrı (çok yaşa, torunlarını okşa), yazı yazma stiline de apayrı hasta oluyorum! o kadar esprili ve ince bir dille yazıyorsun ki, yazılarının bir çok yerinde gülerken buluyorum kendimi!

    cekim mekanların şahane, enerjin yüksek...yazıların güzel, tüm bunlar anlık olarakta olsa insanı uzaklaştırıyor bir an bulunduğu yerden... kombinin son derece güzel..bende kürk yeleği çok sever ve çok kullanırım! bu çoraplarıda çok sevmeye başladım, sana da çok yakışmıs..bana böyle olacaksa, hemen yarın alıyorum bitanem :)

    son olarak, film tavsiyesi iyi geldi, bayramda değerlendirilecektir..

    sevgiler, iyi bayramlar
    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. şort giymek de sana ne çok yakışıyor minikkuşum

    YanıtlaSil
  18. Beautiful pictures! You have great style!
    Kisses

    YanıtlaSil
  19. pozlar çok içten öncelikle :D yazı zaten keyifli pozlarla daha da neşelenmiş süper bi post !
    kürk yelek de çok yakışmış, ben de kardeşimin güzel kazaklarını alıp kısa kazak/bolero şeklinde kullanıyorum ve henüz 8 yaşında :D:D

    Bide bide unutmadan tam yorumu sonlandıracaktım ki etiketlerdeki ODTÜ yazısını gordum nası yaa :D ??? Sonra fotolara dikkatli baktım ki burası makinenin arkası değil mi şu arka yol ??

    Yoksa aynı okulda mı okuyoruz:D Aman TANRIM!!

    www.zulalates.com

    YanıtlaSil
  20. cok guzel fotolar bunlar. bayildim hem cicilerine hem de yerdeki yapraklara;) Cupcake tadinda kal!
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. güzelgül, fido, SED, çirkin hatun; teşekkürler kuzular^.^
    reyhanım danışmanım:) evet biraz unutkanım bu aralar, balık yağı almaya başlıcam da kiloalırım diye tırsıyom:P
    mamba kesinlikle seninle bi tanısmak bulusmak lazım, manyak gibi güler, bagıra bagıra konusuruz heralde ahaaha gözümde canlandırdım şimdi hatta, çok komik olucaz:)) ruj da sürcegimiz için güzel olabiliriz ama :P
    Gizem kuşum senin güzel yorumunu yiyebilcek olsam kesin yerim:) teşekkürler güzel sözlerin için, sen de benden iri degilsin, bunu biliyosun, canlı canlı da gördüm ve 10 tam puanımı verdim ikinize de. taş gibisiniz. sen de en az benim kadar minik bi kuşsun:)
    aysuncum begenmene cok sevindim bebişim. blogger demek, sogukta karda kışta totosu donma pahasına pozlar veren demek, durmak yok çekime devam :P
    adsız; hihi teşekkürler. evliyim, belki bigün bikac fotograf paylasırım dügüne ait;) teşekkürler, sana da iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  22. estasarım elif bebişim sen beni gerçekten çok seviosun, bunu her yorumunda hissediyorum ^.^ ben de seni tanımadan çok sevdim bilesin. iysallah bigün birbirimize kocaman sarılarak hasret gideririz.. sana da iyi bayramlar kuzum, pek fotograflı bi bayram olmicak ama bişiler yaparız senin için :)
    Ahsenim taş bebeğim, ilk planım zaten seni odtüye götürmek, ama umarım yarın yeterli zamanımız olur da her bişiyi yaparız sizle. zıplama pozlarını da orda gösteririm sana:) öptüm, yarın da sarılıcam heyoooo w/
    ezginin günlügü; çooook teşekkürler canım, ne güzel bi yorum bu.. öperim ben de, iyi bayramlar cümleten:)
    gözde kuşum o kadar mutlu oldumki bu yorumu okuyunca:) yazılarımın ayrı, fotograflarımın ayrı begenilmesi beni mest ediyo, noluyo bana yaaaa :)) bu çoraplar sana da çok yakışacaktır tabiki, hemen al, hatta dur sana yarın alalım:) görüşürüz bebek, iyi bayramlar.
    gülümse; hihi teşekkürler:)
    damcool; thank you so much honey!

    YanıtlaSil
  23. zülal ates; hihi teşekkürler tatlım:)8 yaş grubuna giriyosan gıcık olabilirim sana!:) odtüde çalışıorum ben teknokentte. ögle aralarında vakit buldukca kampus içi fotolar çekiyoruz. inşaat muh. önü burası:) bigün birlikte pozlaşalım bebek!:)
    goncha goncha; teşekkürler, cupcake diyip her defasında canımı kek çektiriyosun hacı gecenin bi yarısı:) napıcam şimdi ben:D

    YanıtlaSil
  24. minikkusum, bayramini kutluyorum tatlim..

    cok seker olmussun.. resimlerin herzamanki gibi 10 Numara & tabii sen de öyle :)

    sevgiler
    civciv

    <3

    YanıtlaSil
  25. ne anlattığın hiç önemli diil şekercim, sen ne anlatsan güzel anlatıyorsun, bayılıyorum yazılarına.. Bu arada sen İstanbul da miydin? Aysun un blogunda gördüm biraz önce, hem de İstinye Park ta, benim burnumun dibinde :) Madem burda buluşamadık, orda buluşalım diye düşündüm, ben de geliyorum yarın Ankara ya Wear lerle :) Umarım uzun görüşebiliriz.

    Off amma yazdım ama daha kıyafete gelemedim. Yeleğin çok güzel, şort ve çizmelerle harika olmuş. Fotoğraflarını zaten hep beğeniyorum ama zıplama fotoğrafını ayrı bir beğendim, çok tatlısın. Hadi yeter bu kadar, gerisini yarın anlatırım :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  26. civcivim güzel kuşum teşekkürler canım senin de bayramın kutlu olsun. güzel yorumun için teşekkürler bebişim, o senin güzelliğin;) öptüm kocaman.
    denizcim o kadar spontane bi gezi olduki kimseye söylemedim aslında o yüzden. iyiki geldin ankaraya, iyiki tanıştık seninle. nekadar sıcak bi insan oldugunu bizzat görmüş ve onaylamış oldum:) en yakın zamanda daha da uzun buluşmalara kaldırıyorum kadehimi:)
    veronica popoiacu; thanks honey!

    YanıtlaSil
  27. civcivim güzel kuşum teşekkürler canım senin de bayramın kutlu olsun. güzel yorumun için teşekkürler bebişim, o senin güzelliğin;) öptüm kocaman.
    denizcim o kadar spontane bi gezi olduki kimseye söylemedim aslında o yüzden. iyiki geldin ankaraya, iyiki tanıştık seninle. nekadar sıcak bi insan oldugunu bizzat görmüş ve onaylamış oldum:) en yakın zamanda daha da uzun buluşmalara kaldırıyorum kadehimi:)
    veronica popoiacu; thanks honey!

    YanıtlaSil
  28. ACİİİLEEEN BULUŞMA FOTOLARINI BEKLİYORUM PEMBE ÇORAPLI KIZ....

    ay nasıl özendim, nasıl orada olmak istedim sana anlatamam.
    çok eğlenceli geçmiş vakit belli ki.
    ne güzel bişey bu ya...
    sadece yazarak sıcacık dostlar ediniyoruz...

    YanıtlaSil
  29. lunapark queen; hihi teşekkürler, gelirim tabiki de:)
    elifcim taze koydum postumu, doya doya bakabilirsin. ama devamı gelecek, izlemede kal bebişim:) dedigin gibi sadece yazarak ne güzel insanlarla tanışıyoruz, cok keyifli bişi. umarım en yakın zamanda seninle de tanışırız ^.^

    YanıtlaSil
  30. yeleğe bayıldım^^..leopar rulz^^

    YanıtlaSil
  31. Bu fotoların hepsine bayıldımmmm.Tabi ki sanada minikkuşumm:)

    YanıtlaSil
  32. valki; teşekürler:)
    makbule kuzum begenmene çoook sevindim:)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^