2012/05/28

Bir garip kuş halleri


İş-teknik ve ev ekonomisi dersleri en sevdiğim iki dersti mesela benim ortaokuldayken. 
Bir hafta bi atölyede çalışır, kıl testeresi denen ve hakkaten kıl kadar ağzıyla kolum kalınlığında ahşapı yontmaya çalıştığımız o iğrenç edevatla hiçbir zaman kullanılmayacak olan resim çerçeveleri ve peçetelikler yapardık,
bir hafta diğer atölyede kasnağa patiskayı geçirip kaneviçe yapardık ayı figürlü olsun tavşan figürlü olsun. Ama şimdi yalan yok, o patiskayı sonradan oyun yastıklarımızdan birinde kılıf olarak kullanmıştı annem. En azından bi geri dönüşü olmuş.

Gel görki çok sevgili okur, benim en sevdiğim çalışma, iş-teknik dersinde elişi kagıtlarıyla yada kumaşlarla yaptığımız delikişi çalışmasıydı. Böyle kağıdı katlarsın abuk subuk şekillerde, sonra istersen bi şekil çizip desen çıkarırsın, yada gelişigüzel ordan burda kesersin kağıdı. Sonra kağıdın katlarını bi açarsınki elele tutuşmuş halay çeken çocuklar var. 
Ama ben herzamanki yaratıcılığımla bunu kumaşlar üstünde yapardım, kesin bişi yapılır bununla diyerekten.
Sonra da o delikişi parçasını alıp bi kıyafetimin üstünde kullanırdım.
Sizin o DIY dediğiniz şeyi ben taaa ortaokulda parmağımda oynatıyodum çok pardon ama.

Eski olan herşeyin kendini tekrar ettiği ve ıyyyk dediğimiz herşeyi üstümüze geçirip çıktığımız şu günlerde delikişi çalışmasını sadece yatak örtüsü, sehpa takımı ve perdelerde değil, artık kıyafetlerde de görmemiz mümkün cancaazlarım. Bakınız adamlar yapmış, hem de nasıl yapmış 


















Su gibi akıp geçen ve "oha yaa daha yeni başlamıştık" derken dibini gördüğümüz bir haftasonunu daha geride bırakırken hepinize bol hesap kitaplı, faturalı, ekstreli ama herşeye rağmen eğlenceli, hatta öyleki en az bir kez gülmekten yerlere yatırcak bir hadiseli hafta diliyorum bebeklerim benim.
Hadi bakalım.


Peplum, delikişi, mint hepsi biarada bluz: H&M Trend
Pantolon: Koton
Ayakkabı: Charles&Keith
Çanta: Guess
Saçlar: Dalgalı (son iki posttur saçlarını dalgalı yapsana diye başımın etini yiyen fido ve funda cücükleri için gelsin o zaman da:) beni beğeniyör müsünüz ^_^)

34 yorum:

  1. sen ortaokulu nerde okumuştun bebemm meraktan çatlarım söle bakim:)
    Bu arada bu iki renk pek bi yakışmış.delikli nane olur da delikli bluz olmaz mı al sana işte. Yalnız bu bluz herkese yakışmaz sana yakıştığı gibi onu diyebilirim. Saçlar dalgalı da gayet güzel olmuş, fakat söylemeden edemeyeceğim bir markanın kataloğu tadındaki çekim için ellere sağlık, şahanee. sizin evlilik ekip işini kaldırıyor, her işe girişilir o halde:)öperim bir gün de saçlarını toplayıp kahkülleri salar mısın siyah dar bir elbise ve bol inci kolyeli bir boyun ile, off feci yakışır

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim bu fotoğrafları, saçlar süper olmuş ayrıca bluz çok güzel!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Pantolunun rengine bayıldım:) bizim kızların aksine ben düz saç sevenlerden ve yakıştıranlardanım haberin olsun:))

    YanıtlaSil
  4. Ayyy ne kadan güzelmiş o bluz ööle! Tü maaşallah kuşuma, mini minnağıma benim! :D Yalnız ayakkaplarnı da çok beğendim. Aferim yevrum. Çok zevklisin ayakkap konusunda. Severek izliyürüz! O hanım kadınların proğramı niteliğindeki el işi derslerinde ben de bir yün çorap örmüşüdüm ki anacığım sağolsun epey giymişti onuyy. Sonraa bir isim-soyisim baş harflerimi işlemiştim ki marka konferansında görenin dibi düşücek cinsten :D Sonra kenarlarını teğellediğim etaminlerim ve daha bir sürü "Ne güzel komşumuzdun sen Fahriye abla!" diyorum geçmiş zeman olurkiiiy günlermee :) Bak sayende haaatırladım kuzum! :D Ay hayla var mıdır o dersler müfredatta? Tamam drama da lazım ama el işi de iyidir! Zİra ince motor gelişimine katkı sağlar! Lütfen! Reca edecem ilgili merciiler :D Toplumsal mesajımı da verdiğime göre huzurdan çekilebilirim yavruss! Öptüm müydü KÜy yaĞ ben SeniiĞ?! Tam da şaapamadım ama :D ÖPERİMkkkkkk

    YanıtlaSil
  5. Bu seferde peplum, neon, bilekten tek bant, ne diyeyim Allah sonunu Atlantic-Pacific ede:))

    YanıtlaSil
  6. Seni çok beğendik minikkuş bugün ben de senin gibi peplum bluzle yazıorum bu satırları:))
    Ama deliksiz ve mint olmayanından! gayet sıkıcı bi siyah bi peplum işte:P
    Pantolonunu çok sevdim sezonsa hemen arayışa geçiyim!

    YanıtlaSil
  7. Bluza bayıldım, pantolonla uyumu çok hoşuma gitti:) Her zamanki gibi harikasın.

    YanıtlaSil
  8. guşumm guşumm,duyguyla pişti olmuşsunuz aynı günde :) çok datlusun yavriiim,tek tek basaraktan da çıkar imiş merdivenlerden,o yaramaz suratını yerim nan.öperimmmm

    YanıtlaSil
  9. Hahaha benım en nefret ettiğim derslerdi, hiç elim yatkın değildir öyle şeylere, hala da oyle DIY mış mıymış uzak dururum. Kombine gelince bayıldım,trendy olan ne varsa üzerinde ama asla zorlama ya da abartı durmuyor, sezon trendlerini çok başarılı taşımışsın kuşum :))

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. yine güzel kareler, pek de yakışmış üstündekiler, sana da iyi haftalar Minikkuşum...

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş sana bebkim=)
    haftasonu Ankarada görüşmek üzere=)

    YanıtlaSil
  12. Minikkuşum bulüzünün her bir detayı çok hoş özellikle pantolonunla olan renk uyumuna bayıldım:))

    YanıtlaSil
  13. Asiyecimmm, valla utandirdin beni sabah sabah :))) Cok tesekkürler tatli yorumun icin :)

    Bence sende bu peplum bluz ile tatli mi tatli, seker mi seker, mint gibi ferah olmussun :)) Kivircik saclar senide cooooook seker yapmis! Iyiki cücükleri dinlemis, yapmissin ;)

    YanıtlaSil
  14. Bluz şahane, pantolon tam üstüne göre dikilmiş sankiii...Ama o ayakkabılar yok mu o ayakkabılar.. süpermişşşşşş :X

    YanıtlaSil
  15. canim her biseyini tek tek cooook begendim, saclarin kombinin... gulusun:) pozlarin, masallah sana masallah :D! Renklerin guzelligi sayende gozume carpiyor :D:D

    YanıtlaSil
  16. minikkuşcum peplum nasıl güzel durmuş üzerinde pantolonunla olan renk uyumunuda ayrıca sevdim. Yahu senin fotolar ne güzel açılardan çekiliyor öyle. Markaların lookbookları alt etmiş bu fotoların yanında...

    buarada blogumda çekilişe beklerimm
    http://trendydolap.blogspot.co.uk/2012/05/designer-giveaway-tasarmcdan-hediye.html

    YanıtlaSil
  17. canım katalog cekımlerı halt etmıs ya esıme soylıyımde baksın senın bloga ogrensın bıraz :))) benım kuzu ayaklarından sana da gonderıcem ben ancak bıraz daha olmasın bebık ıyıce cılkını cıkart gezmenın:))) gercı doyamıyorsun o ayrı:)) sımdıkkkkkkk pantolon harıka yakısmıs sana ve bluzun..hakkaten eskıden ıyyyy kıro dedıgımız seyler uzerımızde en basıtı cıceklı pantolonlar:))) bu cantanı cok begenıyorum senın mınık gelıoyrdu gozume netten almamıstım meger buyukmus:( sacların cok guzel fıdom haklıymıs:))) bayılıyorum sana ben

    YanıtlaSil
  18. Kusss cok tatli olmus bu post ama ! O mint rengi sahane bluz zaten hem renk hem de delik isi ile beni benden aldi.. Pek yakismis sana ! O buluza bagladigin hikayeyi de yerim ! hep gulumsetiyorsun beni ;) -cogu zaman ofiste kahkaha patlatiyorum- Ayakkailarda ne guzelmis, hanim hanim.. harikasin kusum ya ! ne diyeyim hic eksik olma sen ! ;)

    YanıtlaSil
  19. İşte geldim burdayım, bana ithafen dalgalandırılan saçlara büyük bir gurula bakmaktayım:P
    Canım minikcim saçlar nefis olmuş gerçekten, rengi de daha açık görünüyor fotoğraflarda bayıldım ben bu haline <333
    Ve bluz nefiss, kalem gibi duran pantolonun da, sen de, herşey yine dünya güzellik ortalamasını yukarlara taşıyacak nitelikte! 12 points to minikkuş benden:P
    Güzel haftalar dilerim kuşum:)

    YanıtlaSil
  20. ♥Güzelliğim benim tütütü masallah!! çok güzel olmuş bluzun ve pantolonun, renkler çok hoş...fotograflar yine içimi ısıttı...biliyorum ben bu mekanı ;) öpüyorum kojaman.. mucxx...

    YanıtlaSil
  21. kuşum mintle saks ne de güzel olmuş öyle.Bugün aynı bluzu Duyguda görünce yazmıştım.beyazını aradım ama bulamadım.görürsen bi ses et hatta al filan:)

    YanıtlaSil
  22. Awww this look is so elegant ! I love this interesting top and gorgeous accesories ! Kiss x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. bu model pantoln senn ıcı yapılmıs bılıyon mu?
    beyaz iş denen ( annem cok guzel yapr ve cok zahmetlıdır) o ustunu hmde gorup ben de bı ıc gecrmıstım am yok annem ıkna olmadı
    yapamam deyıp basında savdı benı
    bıktı artık ne yapsın
    :=
    ama bı tane carsaf var on elbıse yapıca kararlıyım :=)

    YanıtlaSil
  24. O iş eğitimi derslerinde kilim bile yaptığımızı bilirim, yamuk oldu bu, kırıldı bu, olmadı bu diye ilkokul yıllarımı zindan ederlerdi :D Üstündeki bluz ama, çok güzel işlenmiş hakkaten, bir de taşıması var tabii, bu bluz da bu pantolon da kolay parçalar değil, ama bizim minikkusumuz da zoru sever değil mi, ve de çok güzel olur! Muck çok! (ev ödevi completed :D)

    YanıtlaSil
  25. laubali olmayi sevmem ama seni artik öyle yakin ve kardes gibi görüyorum ki izin verirsen : ooow beybii diyesim var ;) Birde Masallah diyeyim. Giydiklerin seninle parliyor ;)

    YanıtlaSil
  26. ne güzel fotoğraflar bunlarr bayıldım:)
    bluza da bayıldım o çantaya da bayıldım:)
    bloga da bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  27. Ben de sac istegi yapabilir miyim acaba:D Dalgali olur, duz olur ama soyle sirine bantli bi sac modeli ariyorum, var mi oralarda:P

    Heeyt o ayakkabilar nedir oyle yahu? Sen yazi olsun, fotolar olsun ilgiyi delikisine cekmeye calismissin ama benim odagim belliydi taa ilk fotodan! Yine ulasamadigim bir ciger ve ben pis diyecegim ayakkabilarina:D
    Uhuu niye Charles ve Keith buralara da gelmezler ki:/ Cok bi guzel papiler, Allah sahibine bagislasin ne diyeyim;)

    Ama delikisinin de guzelligini pas gecmeyeyim. Peplum'u olsun, mint'i olsun, elektrik mavisi ile uyumu olsun pek bi harika!

    Operim seni MinikKus'um;*

    YanıtlaSil
  28. pantolonun rengine ve ayakkabılar bayıldım çok başarılı ve sizede çok yakışmış. Takipçinizim banada beklerim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  29. Harikasin Minikkus, cok begendim cok. Pantalon benim rengim, bluzun ise trendler toplantisi cidden, ben de bulursam aliyim : ) Renkleri cok guzel kombinlemissin : ) Lila ceketimi yeni Istanbuldan aldim, super otesi bir indirimde, hatta dayanamayip mint ini de aldim, elbiseleri de vardi, Nisantasi Punto Deri, yolun duserse bak agustosa kadar surucekmis indirim, harika deri suet urunler cok cok cazip fiyatlara. Barcelona cok guzel bir sehir, kesin git, pro kameranla harika kareler yakalarsin ve de yaraticiliginla, ben tek basima gezerken telefonumla bunlari yakalayabildim : )

    YanıtlaSil
  30. ya Minikkus sen mi daha Cupcake`sin yoksa o peplum bluz ve pantalon mu karar veremedim? harika bir kombin yaratmissin. en iyisi ben gidip bir Cupcake yiyim:)

    YanıtlaSil
  31. yeaaa ben seni pek beğendim :))

    YanıtlaSil
  32. ççok güzel olmuşsun...bluz yemelik =P

    YanıtlaSil
  33. saclar mukemmel olmus ıyıkı dınlemıssın :)ayrıca mınt rengınede bayıldım peplum askına...bırde o ev ekonomısı dersınde kı en basarısız hatun bendım hoca benım sekıllı dugme dıkemedıgmı anladıgında senden bır cacık olmaz bolcana gez karıyer yapmıstı kendılerı ıle gecenlerde havaalanında karsılastık napıyorsun sorusunda bır evlılıkten sonmus bır de benjamınım var dedım ıs mıs anlattım oldu ozaman dedı sırıtarak...ama senın elın herseye yatkın kuızum onu cok ıyı bılıyoruz ... annemler uyurken saclarından kıl kopardım verdım genetıkcı arkdaslarıma ben kesın bır duk un kızıyım dıye:) buarada o pantolonun rengıde mukemmel

    YanıtlaSil
  34. o dillde ; o pantolonu ben de denemiştim. ööghh hiç böle olmamıştı!! direkt gondermiştim askısına. haksızlık yeeaaa :))

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^