2012/06/19

Çocukluk şeysi


Meraba arkadaşım, 
-yoksa sen de küçükken kardeşinle aynı anda dondurmasını yemeye başlayıp ondan önce bitirip, onun dondurmasına sulanan ve allem edip kallem edip onun dondurmasını da yiyenlerden misin?

-Yada şarkı sözlerinin anlamadığın yerlerini kafasına göre değiştirip, hatta bi noktadan sonra orjinali oymuş da ekranlarda söylenenler çarpıtılmışıymış gibi hisseden, o hiçbir anlam taşımayan sözleri öylesine benimseyenlerden misin?

-"Ne bir kürk ister bu şen gönlüm, ne bir han ne de saray lay lay la la layy" diye giden şarkıyı yıllarca
"ne bir kürk ister bu şen gönlüm, ne bir handeli saray.." diye mi bildin? hande de kimmişki saray onsuz olmazmış diye çok mu içerledin küçük bi çocukken..



-Yada mezdekenin bütün şarkılarında düzenli göbek atmış bir neslin çocuğu olarak bütün o arapça şarkıları duyduğun gibi ezberledin mi? sonra da yüzü peçeli ama dansöz kıyafeti giymiş ablalar televizyonda bi yandan yılbaşı gecesine özel dans edip bi yandan şarkı söylerlerken onlara eşlik ettin mi televizyonun diğer yanından, önünde de bingo yapmana sadece 1 rakam kalmış tombala kağıdın dururken..

-Anne terliği diyince kafanda bişeyler canlanıyo mu seninde?



- İspanyol paça pantolonun olmazsa olmazı ispanyol kollu gömlekleri hatırlıyo musun? Hani böyle giydiğin zaman sana kendini Erol Büyükburç gibi hissettiren o kendinden tarlatanlı kolları olan gömlekleri..

- Kadife ipliklerle örülmüş renk renk desen desen kazaklar sana bi şey çağrıştırıyo mu?

- Aynı yünden örülmüş tayt ve kazak takımın oldu mu hiç?

- Peki simon ne biliyo musun? Hani o kadınların saçlarını önden toplayıp biber dolması gibi kafalarının tepesinden tel tokayla tutturduğu o korkunç şeye tanık oldun mu?



- Çizi ve haylayfın dünyadaki en güzel iki bisküvi, balık krakerinse en muhteşem kraker olduğunu, tombi'nin sadece bakkallarda satılan ve kan ter içinde kalınmış oyun aralarında anneden koparılan bozuk paralarla alınan bir çıtır çerez olduğunu düşün mü o minicik kafanda?

- Bir kola şişesinin nelere yol açabileceğini, "cesaret"i seçersen gerekirse dersin ortasında arkadaşının sırtına çıkıp sınıfın içinde tur attıracak kadar akla zarar ama bir o kadar da adrenalini bol bir spor aracı olarak kullanıldığını gördün mü?


  

 


Bunların biri yada birkaçı değil, hepsini biliyo olman lazımki seni kabilemize kabul edelim. 
Ki zaten bunların birini bilen biri, en az diğer beşini de biliyo demektir. 
Bilmiyosan "Sie" anlamına gelmiyo tabi, öğrenmemek ayıp sonuçta.

Hadi dökün siz de eteğinizdekileri, kimbilir neler vardır sizde de:)
Bekliyorum ben, acelemiz yok nası olsa.
Hadi bakalım o vakit.

Bluz: Park Bravo
İspanyola: Oxxo
Çanta: CK
Mekan: evet Beypazarı :)

68 yorum:

  1. Buralara mı geldinn! Ne kadar tanıdık fotoğraflar diyorum ben de bakarken:) lütfen birdahakine 15 km ilerleyip beni de ziyaret ediniz bir kahvemi içiniz sevgili minikkuş hanım:) ay yazmadan edemeyeceğim fotoğraflar buraları haddinden fazla güzel kılıyor, içinde sen olduğundan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldik ama cok ani bi kararla geldik, bikaç saat bile geçiremedik sıcaktan, hemen geri döndük tatlım:) güzel yorumun ve begenin için teşekkür ederim, o senin fotografcı kişiliginden kaynaklanıyo bence ^.^

      Sil
  2. Melabaa!!evet ben o küçük kız çocuğu,çizi,haylayf seven ama halley'i hiç bişeye değişmeyen,bumbo'daki hayvancıkların hayranı,pizza kraker,balık kraker,çubuk krakersiz yaşayamayan,susayınca buz gibi bade gazozu hüpleten,anne terliğinden tencere,tava,kumanda mertebesine yükselmiş bir anne,şişe çevirmecede itiraf ederken yüz kızarması yaşayan,mezdekede kendini dünyanın en iyi dansözü sanan bir de her okul çıkışında ip atlayan o minik kız çocuğu :))
    Şimdi büyüdüm,simonu bilemedim,o ne hacı? nasıl kaçırmışım ben onu :))
    Fotoğraflara yorum yapmama gerek yok sanırım,yeterince içlediğimi dün anladın sen di mi,tabiki de şahane!
    bi de senin o ispanyoleni sever,öper,sıkar,kaçarım,hadi yakala beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaahah ben o minik kız cocugunu cok seviyorum yaaa:) keşke o salak hallerimizdeyken tanışsaymışız, kimbilir ne anılarımız olurmuş diimi kuşum ^.^ simon=dolma saç da deniyo:)
      öperim seni, severim seni <33

      Sil
  3. babamin memleketi :) pantolon nefis. fotograflar harika model de oyle. cok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler:) ne güzel bi memleketi varmış babanın ^.^

      Sil
  4. mınıgımm bugun azıma dıdddddddd :)) ne yogunum yaaa 4 gundur eeeeeeeeeeeeytttt..uzaklastım sanal alemden he..eve gıtmeden oncekı 2 dk hemen kostum geldım :)) yazdıklaırnın hepsı gozumde canlandı , hatta o kutukolaları bırıktırıp kapaklarından sacma sus yaptıgımızı ve pepsı kızlarının ellerınde ısaret vardı ya ellerımıze o ısaretı yapıp gezdıgımızı de:)) ayyy yaaa harıkaymıssın sen yıne..bu arada gorseller nerseı ahane ya esın varya harıka ben soylyım super kareler yakalıyor:))) kocaman mıncıklamak ıstedım senı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha valla dün bence yeterince mıncırdık birbirimizi:) iyiki tanımışım seni, iyiki ani bir planla görüşmüşüz ^.^
      senin cocukluk da fena diilmiş hani:P kola kutusu kapaklarını unutmuşum valla, hakkaten ne sacma şeylerdi onlar yaa:) çantalara falan takardık aahaahaha:))

      Sil
  5. Hahhahhaa minikkuşum ben çocukluk dönemimi yazıp yeterince kendimi rezil etmiştim cümle aleme ama senin okuyucuların yani benim de içinde bulunduğum kabile yabancı sayılmaz dolayısıyla paylaşmakta mahsur görmüyorum:

    http://alisverisdanismani.blogspot.com/2012/01/hissst-gulmek-isteyen-var-m.html

    Ben bütün maddelere yeterince aşinayım hatta telefon sapıklığı, pencere macunu, kupon çılgınlığı, kasetçalar gibi bazı maddelerle hepinize fark bile atarım, hatta mevcut halimle ve senin şu fotolara bakınca rahatlıkla kıçımla da fark atabileceğimi farkettim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahaha seninle cocukluk arkadası olmayı aşırı isterdim reyhanım yaa, sen ben ve benim kızkardeş:) yeminle tozunu attırırdık her yerin:) yapmadıgımız mallık, manyaklık, salaklık ve haşaratlık kalmazdı:P
      kıçınla nereye fark atıyosun onu aNLayamadım yannız, kendini kaç beden sanıyosunki sen te aLLam yareppim :D beni kandıramazsın bu laflarla, senin cinsini biliyom ben olum:P

      Sil
  6. yazdıklarının hepsini yaşamış biri duruyor şimdi karşında. seksenlerde çocukluk yaşamış olanlar bilir.
    eve misafir gelirken, bu evde çocuk var deyip marketten ülker napoliten( çekmeceli çikolata) getirdiler mi sana da? sadece misafir geleceği zaman eve en güzel sıcak ve karışık çerez alınanlardan mısın?
    okul önlüğünün altına yün örgü tayt giydin mi sende?
    hatta liseye gidenlerin kolej ayakkabılarındaki iki püsküle özendiğin oldu mu?
    kardeşinin elini tut cümlesi ile mi büyüdün?
    daha anlatacak çook şey var...leblebi tozu gibi,
    para çikolata gibi...............

    ama bak ben sana başka bişey anlatayım...

    hayat zor arkadaş..ummadığın anlarda eteklerin zil çalarken yakalayıveriyor tatsızlıklar.
    sağlık, ekonomi,mutsuzluk, hayal kırıklığı vs...
    daralıyor, bunalıyor insan,
    buhar olup uçmak yokolmak istediği anlar oluyor.
    mağazaları gezip hiç bir şey beğenememek bir kadın için ne acı değil mi? işte o duruma geliyor insan.
    aldığın her nefes canını yakıyor,
    zaman geçmiyor, çaresiz , köşeye sıkışmış hissediyorsun kendini,
    bazen çok yalnız....
    güneş doğmuş, batmış banane modunda...
    insanların güldüğü şeyler boş ve saçma, söylediği cümleler ne kadar gereksiz diye düşünüyorsun.
    sanki dünya başına yıkılmış gibi, ve sen altında ışıksız, nefessiz kalmışsın gibi...

    şimdi söyleyeceğim şeye inan nolur...

    GEÇİYOOOOORRRRR

    geçmez sandıkların, sonuna dek canım yanar dediklerin, ben bunu haketmedim dediklerin, kin beslediklerin, nefret ettiklerin, affetmem dediğin insanlar geçiyor.
    unutuyorsun zamanla.
    ölümlere dayanıyor insanlar.
    talihsizlikler hep hakedenlerin başına gelmiyor ki.
    allah dermiş ki,
    ben dert verdiğim kulumun sesini duymak istiyorumdur...

    allah seninle konuşmak istiyor belki.
    belki başka ve daha büyük bir derdi bertaraf etti bu dert.
    allah beterinden saklasın de kuşum.
    sabret bak geçecek.
    tecrube konuşuyor.
    ama inan.
    derdin neyse,
    bir gün unutacaksın.
    ne kadar üzüldüğünü, sıkıldığını bile hatırlamayacaksın.
    emin ol.
    sana mailden yazarım yine.
    ama inan ve dua et.
    hem güç iste, hem sabır, hem çare.
    soruna odaklanma...

    geçicek asişim geçicek bunlarda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım arkaDASım, varlıgınla ve herzaman yanımda oldugunu hissettirdigin cümlelerinle beni çok mutlu ediyosun.. sabır herşeyin çözümü gibi görünüyo ama degil işte..
      bazı konularda sabır sadece bi tarafı yıpratan, diğer tarafı yücelten, çok lanet bişi oluyo.. ve ben ne kadar sabredersem, o kadar acı çekiyorum..

      Sil
  7. Simdi kikirdemekle mesgulum, dusunup geri gelecegim MiniMiniKusum;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar dusundum, dusundum aklima bi yumiyum geldi:)Uzun sert sakizciklar. Aa bi de meybuz vardi. Ama olmaz ki sen gerisini soylemissin zaten. Aklina su orgu taytlar nasil geldi ben onu merak ediyorum, ben hafizamdan nasil sildiysem artik:D Cop bi cocuk oldugumdan onlar bana tayt degil, ispanyol paca gibi oluyorlardi, sevmezdim.
      Aa bak aklima bisi daha geldi. Bu Melissa'lar, lastik ayakkabilar falan cikmadan once, minik minik lastik babetlerimiz vardi:)
      Bi de bi de; biz 3 kizdik, hep ayni giydirilirdik, ucuz degil de, arada birer yas oldugundan:)
      Ya guzel anilar canlandirdin aklimda MinikKusum, sagol sen emi;)

      Opuyorum;*

      Sil
    2. aynen kelebegim, o yün taytlar bana da hep pantolon gibi olurdu, bacaklarım çırpı gibiydi. ben de çöp çocuklardandım zira:P
      lastik ayakkabıları da hiç unutmuyorum, özellikle köy ve benzeri yerlere giderken giyilirdi, toprakta tozda:)) hey gidi günler diimi, ne amaçsız, ne keyifli günlerdi o günler ^.^

      Sil
  8. Dün ''hepsi iyi marka,farikadan halka'' gibi enfes bir slogana sahip,kitleleri peşinden şuursuzca sürükleyen markette şemsiye çikolataya rastlamış olup,bir bayram sabahı Cebeci'de oturan akrabalarımıza giderken babamın Kolej bölgesinden bana aldığı o şemsiye çikolata geldi. Şu örgü tayt kazak olayı var bide. Anneciğimin ördüğü beyaz bir etek ve kazak takımım vardı. Birde pembe ve kırmızı minik işlemeli çiçekleri,yeşil yaprakları,sarı tomurcuklarına kadar.Bakkalda kutuyla satılan gofretlerden ister arasıra canım. Poşet açık kalırda nemlenir sakız gibi bi tuhaf olur yaa o kalitesizliği bile özlerim. Tabi bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy evet o gofret kokusunu hatırlıyorum, poşet gibi kokardı aahaha:)) değişik bi çocukmuşsun sen de haaa :) kız cocuguysan zaten o örgü kazak-etek takımlardan mutlaka en az bitane giymişsindir:)

      Sil
  9. yelil yelil... diye bir söz aklmış aklımda mezdekeden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahha aynen öyle yaa:) yeal yelil, yelil yelil ahaahah:))) valla şu an söylemeye başladım bile içimden, sanki anadilim arapçaymış gibi:P

      Sil
  10. inşaatlardan çocukların oynaması bolca malzeme çıktığı dönemlerden geliyorum bende...pencere macunu ile oynayarak çanak çömlek yaptınız mı, inşaatlardan çalınan parça mermerleri üst üste dizip dokuz taş oynadınız mı, hatta o mermerlerden en güzel renge sahip olanın seçilerek kaymak taş olarak adlandırıldığını hatırlıyor musunuz? Ben senin yazdıklarının hepsini hatırlıyorum.. oyun aralarında neredeyse elimiz boyunda minicik paketlerde satılan çekirdekleri çitlediğimizi, süt kutusunda satılan kakaolu, çilekli, muzlu mis pudingleri, do re mi çikolatasını, papağanlı gofret gofy'i...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet yaa, pencere kenarındaki macunlarla oyun hamuru gibi sacma sapan şekiller yapardık. eger pencereden sökemeyecegimiz kadar sertse macun, o zaman da tırnaklarımızla bastırıp izler çıkarırdık üstünde ahahaah:)

      Sil
  11. Beypazarı' ndaki şıklığını sevdiğim<3 daha ne denir? sana maşallahtan başka:)
    Ha bir de anne terliği dedin mi aklıma gelen şu olur; her mesafeden alnımın ortasına nişan alırdı ama ne hikmetse hiçbir zaman burnuma yada yüzüme isabet etmezdi. Hoş zaten toplasan 5 i geçmez ama yemişliğim var o terliklerden kafam kafama:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin tatlı canını severim ben:) çok aşırı şıktım yaa ahaaha:P oramı kapatiyim, buramı örtiyim derken anca bu kadar oldum işte:)
      senin anne terligi yemiş olmana bile inanamamki ben, 5i geçtim yani:) akıllı uslu bi cocuksundur sen ^.^

      Sil
  12. çeşmedeki su kasesinden içmedin inşallah.:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaaha yok yok sadece "miş gibi" yaptım:) hatta o sırada çeşmenin etrafındaki arılar da benim orayı terk etmem için ilginc figürler sergiliyodu bana:P

      Sil
  13. fine sunglasses ; ]


    www.live-style20.blogspot.com

    ;)

    YanıtlaSil
  14. kıj ben seni yerim yaaa, hal gülüyorum deli kıjjj :)
    Sokakta yaşabiliyorduk biz canım yaa, şanslıydık, oyun biliyorduk, oyun oynuyorduk, kıpkırmızı olurdum koşmaktan :)
    ama ne eğlenirdim, sitedeki ağaçlardan böğürtlen toplar yıkamadan yerdik, musluktan su içerdik, kapının dışında olurdu anahtar, bir girer beş çıkardık :)
    güzeldi be çocukluk şeysiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaha tahmin edebiliyorum senin nekadar haşarat bi cocuk oldugunu ve koşturmaktan kızaran suratını aahahaa:)) yerim seni tatlı kıjjjjj ^.^
      keşke o çocukluk şeysinde kalsak, hiç çıkmasak ordan diimi..

      Sil
  15. Cok guldum, hepsi cok tanidik, benim olmazsa olmazim bakkaldan leblebi tozu aldiktan sonra bogazima kacmasi ve oksuruk nobetlerine tutulacagimi bile bile hadi bir daha diyerek tekrar basa sarmam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy evet kuşum yaa, leblebi tozu hem en sevdigim şeydi, hem de korkulu rüyamdı benim. her pipetle hüplettigimde bogulma tehlikesi yaşardım, ama yine de onu yemekten vazgecmezdim ahaahaha ne salakmışız haa:) yerim lan bizi ^.^

      Sil
  16. meydan gibi geniş alanda çekilmiş fotoğrafına bayıldım ben, "ben turistiğim" pozu :)
    senin gibi konuyu şeettirecek olursam öğlen veya öğlene yakın saatlerde çekilmiş o fotoğraf saat 1 falan, gölgen kısacık çünkü :D

    ben bu devirleri kaçırdım tabi ama şarkı sözlerini bir sonraki nesiller de çok çarpıttı, yıllar sonra doğrularını duyup çok şaşırdılar :) ha bi de balık kraker'i pek sever sayarım, evimizde yeri ayrıdır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen o amacla, yani hello ben turistim imajı vermek aamacıyla o pozu vermiştim aahhaa:))) öglen 2 gibi çektik, yani dogru tahmin. cok hafiye gördüm seni yannız, yoksa yoksa? bizi mi takip ediyosun sen o.O eheheh:)) balık kraker sevmeyen bizden degildir zaten:)))

      Sil
  17. Heyy bence de en güzel bisküvi çizi ve haylayf ayrıca haylayf diye magazin programı vardı eskiden :D Biliyor musuunn, ben de bu renk pantolonumu siyah dantellimsi bluzla giymei çok seviyoum sen de görünce mutlu oldum :) Öpüldün şeker!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyyooo yaşasın haylayf ve çizi, yaşasın eski model püsküvitler:P
      öperim seni tatlı kuzu *.*

      Sil
  18. ha ha evet ne güzel sölemişsin. hatırlarım tebi kızlarda bunlarıı.
    :)

    YanıtlaSil
  19. çok güldüm yazdıklarına ve diğer yazılanlara evet biz çocuk olduk yeni nesil bizim kadar şanslı değil bir sonraki nesli düşünemiyorum bile teşekkürler hatırlattıklarınız için, tek kanallı televizyon ve pazar sinemalari cuma akşamlar korku filmi geceleri ve her sokaktan eve geliş son oyun akşam ebesi TEKRAR TEŞEKKÜRLER HAYAT NE ÇABUK UNUTTURUYOR MUTLULUKLARI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy evet cuma geceleri korku filmi kuşagı olurdu, ne keyifle izlerdik tırsa tırsa yaa :))) bazen geriye dönüp nekadar sacma seylerle eglendigimizi, ne küçük şeylerden mutluluk kaynagı yarattıgımızı hatırlamamız gerekiyo. iyi de geliyo hepimize diimi :)

      Sil
  20. Merhabalarrr :)
    Aşırı acemi bloggerCIK ben, ( http://gizemkolcak.blogspot.com/ )
    gezinirken sizin blogunuzla karşılaştım veee bayıldım :)
    Postlar harika,resimler,diliniz,tarzınız ha bir de son postta ki mankenle olan resminiz çok orjinall :)
    Bir de bence siyah sizee çok yakışmış :)

    Bana da beklerim muhakkakk,ciddi desteğe ihtiyacım var dolayısıyla kaçıramam takipcinizimm :)
    http://gizemkolcak.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bu çetrefilli ve ilginc insanlarla dolu blog dünyasına öncelikle:) elimizden geldigince destek oluruz tabi hehe, sanki bişey yapabilirmişim gibi oldu ama:) ilk fırsatta bakıcam bloguna da ;)

      Sil
  21. benim çocukluğuma hiç inmeyelim derdim ama madem ısrar ettin sen kaşındın... ben çok salaktım...
    abim elimdeki harçlıklarımı almak için evdeki buzdolabını bana satmıştı ben de almıştım ooo buzdolabı diye (pisboğazlık var) annem bişey almaya niyetlendiğinde kapağın önüne atladım "o benimmmm" diye çemkirdim annemde terliği eline alıp "çekil yersin şimdi terliği" diye tehdit etti... gitti paracıklarım bu kafayla bana köprüyüde satabilirdi abim... kumandayı satın aldım sonra da onda da babam kumandayı alacakken hemen atıldım "bırak eşşoğlusu" diye azarı iyince anladım ki kazıklanmıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam ben senin cocukluguna yaaa:)) safmışsın işte ne güzel ^.^ aahaha şimdi düşünüyorum da o hallerini, aynı bizim küçük erkek kardeşimiz gibiymişsin, biz de kızkardesimle az kandırmazdık onu hey gidi:P

      Sil
  22. bunların hepsını galıba bende yaptım ama mezdeke de kımseyı tanımam o denl...haylayf hayatımın bıskuvısı olup bırara kaldırılacagını duyunca fırmasına farklı kımlıklerden az maıl atmadım duygularımıza tercuman oldugun ıcın o guzel yanaklarından operım mınıgım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahhaah demek sen de eski mezdekecilerdendin haa:)) valla her türlü kapışırım senle:P
      haylayf konusundaki duyarlılıgın da takdire şayan bebegim:)))

      Sil
  23. anne terliği dışında hepsini biliyorum:) çok şükür o terlik hiç fırlatılmadı üzerime doğru, kaçmak zorunda kalmadım:) annem beni çok seviyor ve ben onu üzmedim demek ki:))
    ispanyol paça pantolon harika. böyle güzel fiziği olanlarda tabiki:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi birbirimizi kandırmayalım arkadasım, hepimizi annesi cok seviyodu ama belli aralıklarla o terlik yenilirdi, kaçınılmazdı, hadi itiraf et sen de :P
      bide teşekkürler, teveccühünüz yahuuu ^.^

      Sil
  24. Yaa valla senin yuzunden basılcam ofiste ekrana bu kız nie bakıp guluo derken!! Cok tatlısın:)
    Benim aklıma okurken direkt Halleyleri sürtüp pullarından ellerimize sürmemiz geldi. Yoksa sen yapmadın mı?

    Haadi canımmmm, inanmam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha ya nasıl hatırladın o detayı resmen sesli sesli güldüm ben de ofiste :)))) halleyden degil de eskiden cokomel diye bişey vardı, onun böyle alüminyum folyo gibi bi ambalajı olurdu, onu tırnagımızla düzeltip, üstündeki pulları oramıza buramıza sürerdik aahahaah:))) hakkaten salakmışız, şöyle bi düşündüm de şimdi :P

      Sil
  25. 1975 dogumlu biri olarak tam sokak cocuguyduk.aksamin körüne kadar sokaklarda dolaniyoduk.kizlar lastik,erkekler gazoz kapağı,bilye ..Elvan gazozu almak için eve para almaya gidince yiyorduk terliği..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet seninki bi seviye daha farklı olmuş bizimkinden. ama dönemsel olarak oldukca birbirine yakı ve aynı kültürle beslenmiş, aynı gazoz kapaklarıyla oynamışız :)))

      Sil
  26. hahhahaa o yün tayt&kazak kombinlerinin bir de püskülleri vardı ki akla zarar :) en sevdiğim de yummy yummm bonibon pizza kraker bir de etipuffgillerr :)anne terliğii yemeyen çocuk mu olurmuş öyle büyümez psikolojisi normal olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum sana, ucundan kenarından ama mutlaka her cocuk o terligi bikere yemiştir hayatının bi döneminde:))

      Sil
  27. birisi 80 lerin sonu 90 ların başında çocuk olmak temalı parti mi veriyor? kaçırmayalım :))

    Hale

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet parti yapıyoruz burda, herkes kostümünü giydi bile hale, sen nerdesin? :)))

      Sil
  28. bir de genelde markası loft olan buz mavisi kot pantolonlar vardı.. diskoların neon işıklarında parlayan :)

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. kus kus ! Ben geldimmmm.. Ne tatlisin sen oyle ispanyol pacali pantalonun ile.. :) 90'lar deme bana yaa ! Bayiliyorum o eski gunleri anip kikirdemeye.. :)) Gazoz kapaklariyla oynardim ben , mermer tasimda vardi.. hem de bunu Bursa'nin en jiks muhitinde gonlumce yapardim.. Simdi gel Nisantasinda Alpcan'i birak oynasin :)) 2 kisi olunca bi ucunu elektrik diregi ya da agaca baglar ip atlardik ayrica da.. :)) annemin yesil renkli ama surunce kirmizi olan rujuda hep aklimdadir.. Ne garipti o zaman kucuk beynim icin :))) 012 Benetton vardiiii ve de Vakkorama cocuk :)) en sevdigim sey o 2 magazaya gidip anneme kiyafet aldirmak.. o donem swatch'lar da Vakkorama'larda satilirdi.. gozum hep onlarda kalirdi.. Annem dolma yapar saclarini, sonra vatkali gece elbiselerini giyer, takar takistirir her Cumartesi gecesi babamla balolara giderlerdi.. eee 7 den 77'ye vardi pazar sabahlari ama oncesinde TRT'de klasik muzik dinlemek zorunlulugum vardi.. O zaman Babama sinir olurdum, simdi klasik muzik konserlerine gidince cok mutlu aniyorum o gunleri.. ohooo beni birak ben anlatirim da anlatirim.. Iyisi mi sen 90'larda cocuk olmak kitabini al oku :)) neler var neler sana aaa evet yaa ! dedirtecek ;) muahhh !

    YanıtlaSil
  31. ay o dolma sacı hatırlıyorum, benden buyuk sınıflardaki bir kız ogretmişti:)
    bir baram mavi ispanyol paca pantalon üstü yine aynı kumastan ceket giyimiştim. masmavi düşünsene. birdaha da hiç giyimedim galiba..
    dantelli kısa corapları unutma. onluk yakaları. buz mavisi kot ve skinny jean o zaman strech kot diyorduk:))
    ay bak benimki gene moda uzerine oldu aklım o zaman da kılık kıyafetteymiş:)

    YanıtlaSil
  32. ayy ben yavaş yiyen ve dondurması ablası tarafından yenilenim :D:D
    şarkı sözlerindende en çok güldüğüm bi okul arkadaşımız aşkın nuryenginin ay inanmıyorum şarkısını ayran buyurun diye anlamasıydı söylerkende uyuyo :D:D:D

    YanıtlaSil
  33. Bu güzel paylaşım için çok teşekkür ederim. Elinize emeğinize klavyenize sağlık. Blogunuzu yakından takip ediyorum. Başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  34. pantolonuna bayıldım bir alışveriş danışmnıcığımın bir senin yazım tarzını çok seviyorum =)

    YanıtlaSil
  35. resimler harika!! Blusunu cok begendim!:)
    Takipdeyim <3

    YanıtlaSil
  36. 80-90 kuşağı belgeseli gibiydi :) eline sağlık.

    he-man,şirinler,clementin ,karaşimşek oldumu birde uçan kaz morton muydu neydi tv kitlenirdim.

    Ah gençliğim ah blue jean dergisinin verdiği samanta fox'un koca memeli posterini,modern tolking badır lui lui şarkısını nasıl unutabilirim ki ! :)

    YanıtlaSil
  37. iste ben bu yüzden blogunu cok seviyorum.. hem moda üzerine hem de
    günlük konular üzerine hatta gecmiste diyebiliriz....
    her bir posta vakit ayirdigini ve konsantre oldugunu görüyorum ve bu benim cok hosuma gidiyo..
    yazilarin cok enteresan oluyo her zaman.. kendi hayatindan olmalarina ragmen
    herkes kendinden bir parca bulabiliyo yazilarinda.. o yüzden
    seni tebrik etmek istiyorum seni, cok basarilisin blog yazmakta ve takipcilerinle iletisime gecmeye ! bide her postta farkli kulislerde cekim yapman harika !!

    simdi gelelim kombine: o pantolondan bende istiyorummmmmmm !!!!!!!!!!!!
    yakinda istanbulda olacagim ve oxxo ya bakacagimm... kirmizi ck cok cok cok yakismis... cok hossun her zamanki gibi...

    YanıtlaSil
  38. Çok hoş fotoğraflar Asiyecim.. Ayrıva kırmızı pantalon sana çoook yakışmış :)

    www.buketpoyraz.com

    YanıtlaSil
  39. bayıldım şu mankenle aynı pozu vermene bitanem...yazıların çok ama çok hoşuma gidiyor tatlım...(herkes gibi) en keyifli, en şirine, en tatlı blog ödülü olsa sen birinci olurdun kesin :)

    YanıtlaSil
  40. Alttki postu kahkahalarla okudum derken bir de şu mankenle beraber verilen poz çıkmasın mı karşıma. Yarıldım valla şimdi akşama kadar gülerim ben minittuş ;)))Allah seni ne etmesin kıııı :P

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^