2013/02/28

Uçaklar filan



Bu müzenin önünden nerdeyse her geçişimde, ki son 6 yıldır hergün önünden geçiyorum, neden yaptığımızı hala bilmediğim ve günümüzde de hiçbir örneğine denk gelmediğim ama çocukluğum boyunca ben dahil herkesin yaptığına şahit olduğum bişey geliyo aklıma.
Gökyüzünde uçak yada helikopter görünce elini ağzına götürüp "aaa aaaa aaaa" diye bağırmak.
Adeta anket yapar gibi çok sayıda insana da sormuşluğum var çocukluğunda böyle bişey yapıp yapmadığını. İşin ilginç yanı ne biliyo musunuz?
Büyük küçük demeden herkes, biz çocukken, yani bundan 20 sene ve daha önceleri diyebiliriz, neden yaptığını bilmeden, hatta biri yaptı diye ondan özenip aynısını yapmak suretiyle bu ilginç hareketi yaparmış.

Hatta öyleki, çok iyi hatırlıyorum, 
çocukların sokakta özgürce top oynayabildiği zamanlardan birinde, ben küçükken, kuzenlerimle birlikte çok hararetli bi şekilde yakartop oynuyoduk. Gerçi bu oyun için de söylenecek çok şey var, o da başka bi postun konusu olsun:) Sonra, henüz havalanmış ve çok gürültülü bir şekilde yükselen bir uçak gördük. Direk topu yere attığımız gibi sokaktaki bütün çocuklar, sanki yıllardır yerli bir kabileye aitmişiz gibi, ellerimizi ağzımıza götürüp "aaaaaa aaa aaaaaa" diye bağırmaya başladık. Ama öyle böyle bi bağırma değil, aramızda bazıları bildiğin parçalıyo kendini. Sesini duyurunca ne olacaksa sanki:)

Uçak görünce bunu hep tekrarladık bi süre, ama hiçbir zaman sorgulamadık neden böyle yapıyoruz diye. Birimiz unutunca diğerinden hatırladık elimizi ağzımıza götürmemiz gerektiğini:) Evet gerekli bişey gibiydi o zamanlar bizim için. Çünkü bütün arkadaşların yapıyosa vardır bir hikmet diyip senin de yapman gerekirdi. Bu bir oyunun kuralı gibiydi:)

İşte biz böyle şeylerle eğlenerek büyümüşüz, ne güzelmiş..



  










Bluz: Sheinside
Pantolon: Mango
Bot: Giuseppe Zanotti
Çanta, Bileklik: H&M
Kolye: Koton

57 yorum:

  1. biz de küçükken hani arkasından beyaz duman izi bırakan uçakları görünce aaa sevdiğm beni düşünüyo derdik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha evet yaaaa bunu da çok duymuştum, demekki sizin oralaRda da o meshurmuş :P

      Sil
  2. Ya boyle nasil desem oyle birseyler yaziosun ki insan kendine dönüyor ve kendini oylesine unuttugu bir zamana denk geliyor ki uzerimden ilik bir ruzgar gecio gibi oluo bi rahatlik bi rahatlik sora ucaklar çiçekler filan...anaaaa uyumus uyanmisim ya ben yuhhhh.
    Seni yerim o buluzuna da olurum bu kadar yakisir pofidik kizim geldi aklima cok guzelsin bebemmm o kulce kunyen de cok hosmusss operim ki simdi ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hani pazar günü konuştuk ya bu konuyu, işte aynen o zaman da dedigim gibi, biz aslında aynı zamanlarda aynı şeyleri yaşarken birbirinden haberi olmayan iki hemşeriyiz seninle. muhtemelen cok kere birbirimize değip geçmişizdir çiftlikte gezerken yada mecidiyede simit yerken:))

      Sil
  3. vuuuu yine çok havalısın minikkuş ^.^ biz de uçak geçtiğinde sevdiğimiz çocuk bizi düşünüyor derdik =) ehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeheh teşekkürler kontesim:) o zaman uçak gördügü zaman tepki verenleri bi "aaaaa aaa" diyenler, bide "sevdigim beni düsünüyo" diyenler olarak 2 grupta inceliyoruz demekki :))

      Sil
  4. Cantanin pariltisi gozumu aldi minikkus:) bi de ne guzel cicek acmissin sen yirim seni:) icimizi isitan bizi cocuklugumuza goturen yazilarin hic eksik olmasin:D bana da bekliyorum minikimm http://fashionfromsmyrna.blogspot.com dayim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzel kız, ben de mümkün mertebe ugruyorum sana, bazen yorum bırakmıyo olabilirim ama bu demek degildirki seni takip etmiyorum ^.^

      Sil
  5. Ya bende o hic ucak gordugunde aaaaaaaa diye bagiranlarda olmadim. Hatta okurken allaalllaa benim etrafimda da kimse bagirmazdi diye dusunmedim degil. Neyse gelelim kombine benimde American Apparelden aldigim ucuk pembe tonlarinda buna cok benzer bi bluzum var ve bahar oldugunda hep onu giymek, uzerimden hic cikartmamak istiyorum nedense :) Beyazi ise bambaska durmus bayildim resmen bi turlu gelmek bilmeyen bahari bir tarafa elinin tersiyle itip hihhh sen gelmezsen ben getirmeyi bilirim demissin bebegim. Optum cok cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebegim sen daha cok minnakmşsın demekki biz onları yaparken, sen büyüyünce de bitmiş demekki, bi esprisi kalmamış:))
      senin buna benzeyen seftali rengi bluzunu görmiştüm postlarından birinde ve aaaaaa demiştim, bende de varki bundan ^.^

      Sil
  6. ben en cok çocukken gecen savaş ucaklarına cok bakardım öyle hevesli bakıyordum cok merak ederdim savaş ucaklarını yazında bu merağımı hatırlamama neden oldu teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anılarını yad etmekten mutlu oluyorsan ve buna ben vesile olduysam ne güzelmiş ^.^

      Sil
  7. valla gözlerim doldu çocukluğumu hatırladım. anlatımın süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaaa, çok teşekkür ederim, anıların yad edilmesinden sebep gözlerin dolduysa sevindim, üzmek istemem durup dururken:)

      Sil
  8. Canim bu hafta sende benim gibi ikiledin postu ohh.. ben avavavavavava diye bagirir birde elmi agzima koyuo cikartirdim bu sesi benim kuzumsa anneee bakk ucakk... diyo sonrada hadi denise git :)) tatile gidelim yani :) diyo vayvayvay...canimm bu kombin tam sensin kolye bluz pant.. supersin yine saclarini severim senin :))) sevgileerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy yerim onu beeeen, tatile gidelim diyişine kurban:))
      teşekkür ederim, begenmene sevindim:)
      öperim:*

      Sil
  9. Benim asil sasirdigim sey bunun nasil tum ulkeye yayilmis oldugu. Yani sen Samsun'da, ben Ankara'dayken, whatsapp'la falan haberlesmiyorken:P, nasil olur da ayni cocukluk hatiralarina sahip oluyoruz. Yani kim tasiyor bu gelenegi ulkenin bir ucundan, digerine. Dedigin gibi Minigim, ne guzel buyumusuz, aferin bize;))

    O kazak uc boyutlu cicekli mi bana mi oyle geliyor? Ne kadan guzel DIY olur ondan (ahaha manyak:P)!
    Ya bi gel sarayim seni Minigiim<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kelebeyim yaa, ben de cok sasırıyorum bu duruma, demekki hepimiz aynı frekanstaymışız, zaman ve mekan bagımsız:)) keske ilerde cocuklarımız da böyle keyifle büyüyüp anlatacak güzel hikayeler bulabilse bizim gibi:)
      3 boyutlu DIY yaparsan bu bluzden yok artık diycem sana:)) ama merak ettim yaparsan paylaş ^.^
      öptüm bebekimiiiiii <3

      Sil
  10. Ahahahah o arkadaş yine o kadar kendini parçalamış ki acaba, şimdi napıyodur, nerdedir , deli miyim neyim ben de ������ o doğal tepki bizde de vardı, evet uçak geçerken zaman durur, aaaa uçak geçiyor diye tepki verirdik, bi de renkli istop vardı, sonra yedi kule, ortada molliç, bi de lastik atlardık biz, ne güzelmiş nan bizim çocukluğumuz, vay anasını be! 😊 Bi de sen bu pantolonu giyince bacakların lunaparkta uzun gösteren aynalar vardı ya onun gibi oluyor, çakkgezzel 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa o renkli istop da şahane bişeydi, isim şehir artist eşya var mesela bide:))) hey gidi günler heyyy..
      bacaklarım hakkaten de o sopalı bacaklara benzemiş fidom ahaahahaah:)) benzetmene, çağrışımına saglık:P
      öpçem kaçmaaaa:*

      Sil
  11. SvGLove ve Sevgili Minikkuş al benden de o kadar..bende İstanbulda büyümüş çocuk olarak aynı şeyi yapmışlığım var :) nası da her yere yayılmış bu durum hayret verici gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakkaten cok sasırtıcı yaaa, dedigim gibi zaman ve mekan bagımsız, aynı frekanstaymışız demek ^.^

      Sil
  12. eskişehir çocuğu olduğumdan kelli uçaklar eksik olmazdı ve de savaş uçakları tabii ki. hemen her gün test uçuşları vardı hatta eskişehirliler o kadar alışkındır ki gelip geçen uçaklara, şu an istanbulda AHL'ye çok yakın oturuyorum ama tepeme dakikada bir inen uçakları duymuyorum bile. neyse dediğin gibi biz de "aaaaaaaaaaaaaaaa" diye bağırırdık ama bizim açıklamamız vardı bacııım, ağzını açıııp aaaa deyince kulak zarın sesten delinmiyodu nabeeeeeeeeer? basınç meselesi çaktın mı :p bu arada pantolonundan alcam, kesin baktım mangoymuş senin kaa uzun değilim sendeki gibi güzel durmaz ama alcam banane :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu biliyoz olum, aaaaaa diye bagırmanın amacı o zaten, ama isin güzel yanı biz nedenini bilmeden yapardık onu, amacsızca heehehe :D
      güzel yorumuna saglık hamide kuzum, sana da cok yakıscaktır bu tarz pantolonlar eminim! fıstık gibi hatunsun maşallahın var <3

      Sil
  13. Hahahahaha ben de bagirmiştim ya manyak gibi ama icindeki pilot duysun ve yolcular baksın el sallasın die.
    Boylece iqmu gozler onune sermiş oldum ama eq'dan hala yırtma sansına sahibim :p
    Minikkusum pitirciğim, cok guzel olmussun yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahaha hangimizin IQ su yüksekmişki o zamanlar bebegim, rahat ol :P
      yerim senin benim gibi kafanı ^.^

      Sil
  14. Benim ucaklara ilgim babamların yeşilloye 91 de yeni pist yapması ile başladı orlarda da oturusuk het ucak gectıgınde holeyyyyyy diye ellerimi kaldırırım gecenlerde okyanusmudur denizmidir bilemediğim yerde devasal bi turblanstada aynı seyı yapınca ucaktakılrt tarafından baya nıhnıhlamdım oyuzden anlıyorum hislerini . Buarada yüksek bel pantolonunu hanım hanımcık kombinini yerim miniğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her ne kadar yorumunun yarısını yine anlayamamış olsam da hislerime katıldıgını farkettim cerenimo:))) severim senin bitmeyen tükenmeyen enerjini ve sıkarım mıncıklarım ronaldolardan :*

      Sil
  15. Cok guzek gunlerdi bir de tren gecince icindekilerevrl sallardik biz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet tren kısmını şimdi sen söyleyince hatırladım:)

      Sil
  16. Harika görünüyorsun yine :) Biz de uçaklara hep el sallardık, -di'li geçmiş zaman kullanmasam iyi olur, zira ben hala uçaklara el sallıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahah senin hep cocuk kalan kafanı severim ben yaa:)

      Sil
  17. sana bi şey diyeyim mi, sadece blog dünyasında değil tüm hayatımda şu tarz pantolonun en çok yakıstığı insansın :) Saçlarının parıltısını, bluzunun iç açıcılığını, üç renk kullanımını zaten çok beğendim, çok öpücüklerimi yoluuyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama sen şimdi böyle cok iddialı şeyler söyleyerek beni utandırıyosun gizem kuzu, sonra biri cıkıp beni yerden yere vurmasın :P
      teşekkür ederim çok çok çoooooook, hep tatlısın, hep şirinsin, hep seviyosun sen beni ^.^
      öperimki ben de, altta kalmam yani bu konuda :)

      Sil
  18. Hahhah ahhah çok güldüm.Hakikaten yapardık. Ya bayılıyorum bu yazılarına.Sayende geçmişe ait bir çok detay hatırlıyorum. bence sen bu post yazılarını bir araya getirip kitap çıkartmalısın :)))

    Sana gelince yine çok ama çok tatlısın. O uçak mekanına Mumu'yu getirmem lazım.Tam bir uçak manyağı oldu.Sabah akşam uuaa uaa diyor (uçak) Ay kocaman öper kaçarım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyyy tatlı dilli güzel arkadasım benim teşekkür ederim ^.^
      şimdi düşündüm de, bu postları birleştirip kitap yapsam heralde dünyadaki en abuk kitap olurdu:) her bir konunun icinde alakasız başka başka şeyler filan heheeh:))
      mumunu al gel hadi, biz dünden bekliyoruz burda Ankaracak <3

      Sil
  19. aynı pantolon bende de var ve sanırım sana bu kadar yakıştığını gördükten sonra bir daha giyemeyeceğim kendisin ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama şimdi totoya bitane en sertinden şaplagı hak ettin sen! tabiki de sana da cok yakısıyodur eminim! kendine haksızlık etme <3
      güzel gözlerinden öpmek zorundayım şu an en bi annane ruh halimle ^.^

      Sil
  20. Minikkuş tam sana göre bir post kanatlan ve uç mu demeye getiriyorum nedir :))Bu uçak olayında ben hala çocuğum ve aklımda hep o klasik soru "ulen bu insanoğlundan korkulur bu demir yığını, pardon fiber yığını nasıl uçuyor yaw" hep hayretler içindeyim ve üzerimden her gün en az 100 uçak geçer :))hemde 500 metre mesafeden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa her ucaga binişimde beni de ürküten tek şeydir bu bahsettigin konu! nasıl uçar yaa, nasıl? bunu bulan kafa nasıl bi kafadır! allahım biz neden bu kadar zeki degiliz falan filan :)))

      Sil
  21. Bu kombindeki her şey çok yakışmış sana Minikkuş, ve yine okuması çok keyifli bir yazı olmuş bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bunu duymak cok güzelki ^.^

      Sil
  22. Süpermiş, bundan sonra ne zaman bir uçak görsem aklıma gelecek bu anı :)) uçaklar harika bir fon yaratmış ama ben özellikle o romantik bluza ithafen "güllerin içinden kuşum, koşarak koşarak gel bana geeel" demek istiyorum :)) takılarla zenginleşen bu kombinde benim için öne çıkan parça vücuduna inanılmaz yakışan ispanyol paça pantolon oldu :) koskocaman öper iyi haftalar dilerim bebeğim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güllerin içinden koşarak en yakın zamanda gelmek istiyorum yanına Giz'im <3
      seni kocaman öpüyorum ve sıkıca sarmalayıp hava 3 kere döndürüyorum :*

      Sil
  23. Minikkusum, ben o aaaa lari yaptigimi hatirlamiyorum, ama ucak gorunce bakmayi severim, oglum da sever, yuruyuslerimizde ucaklarin havada biraktigi izlere bakarak sayariz hatta kac ucak gecmis diye : ) Resimlere gelirsek yine yine yine cok guzeller, ucak fonu super olmus. Clutch in harika, kolyeni de cok begendim. O pantalon da muntazam hatlarina cok guzel gitmis : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya siz ana-ogul ne güzelsiniz, ne tatlısınız öyle ^.^ uçakların bıraktıgı izlere bakarak kac ucak gectigini saymak nasıl keyifli bi aktivitedir öyle:)
      çok teşekkür ederim güzel yorumun ve tatlı sözlerin icin lilanın kralicesi güzel arkadasım <3

      Sil
  24. hakkaten cok guzel buyuduk biz.. Mutluyduk safca ! :) Alpcan'in da boyle buyumesini sokaktan eve dizleri yara bere gelmesini cok isterdim.. Ama pek sans yok gibi.. Belki yazlikta yasar diye dua ediyorum.. O tatli yanar doner cantani, yanar doner bi gozluk ile kombinleyip benim icin de bir post yaparsin belkim :) Pek tatli olur ! Iyi haftalar canimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz o dönemin son cocuklarıymışız sanırım lüffücüm, yani alpcan ve diger cocuklar icin coktaaan kapandı o dönem.. umarım onlar da anlatacak cok güzel şeyler bulurlar cocukluklarından ^.^
      yanar döner cantamı bundan 2 önceki postumda aynalı gözlügümle birlikte kullanmıştım, ama cok istiyosan yine yaparım bişeyler senin icin:))
      öptüm güzelimi:*

      Sil
  25. cantaya bayıldım bittim!!! bugun gitsem h&mde bulur muyum tarzı kafalara girdim!!!!

    merve

    www.lateybirdy.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulabilirsin demeyi cok isterdim tatlım ama bu cantayı gecen sezon almıstım, yine de bi bak derim, belki indirime girenler arasında denk getirirsin;)

      Sil
  26. Tatlim bu aralar sevdigim bloggerlar cok yogun haftada bir yapanlara sukur diyorum:( ama. Senin bloga girerken biliyorum yeni post vardir. Sirumluluk sahibi kiz diyorum 3-4 gunu gecirmez. Girunce de mutlu oluyorum:)) bu ara biz oyle birsey hic yapmadik. Bizim mahallede trend olmamis demek ki:P yakartop yazini merakla bekliyorum ama;) dansa davet, sise cevirmece vs. Ooo cok malzeme var sana;)

    YanıtlaSil
  27. Great look, the shirt is superb!

    YanıtlaSil
  28. Bu kombinini çok sevdim, ne kadar şık ve asil. Harikaa

    YanıtlaSil
  29. Artık Uçak görürsem aklıma bu gelecek haha :) Mükemmel görünüyorsun kombinin,çekim için seçtiğin yer muhteşem bir ahenk oluyor bakmaya doyamıyorum.yolun düşerse banada beklerim tabiki (cosmo-trend.net)

    YanıtlaSil
  30. biz şanslı çocuklardık bence, şimdikiler bu tadı hiç bizaman alamayacaklar, ama belki ı pad den uçak la ilgili zibilyon tane app i indirip bişiler öğrenir onlarda dimi? :)

    sen tatlısın, kombin tatlı...severim seni ben

    YanıtlaSil
  31. Aynı hatıralar ve farklı kişiler

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^