2014/01/07

Doğmamış çocuğa mektup.



Şimdi sen içerde bağdaş kurup iki büklüm uzanırken, ben o sırada nerdeyse karnımı delip çıkacak olan dizini tutuyorum dışardan.
Ben yemek yerken içten içe "birazdan sana neler yapcam görceksin" dediğini duyuyorum ve midemin her cayır cayır yanmasında ne kadar da haklı olduğumu görüyorum.
İnsan görmeden de özleyebiliyomuş derlerdi de "hadi ordan yauuu" derdim. Hakkaten öyleymiş. Günlerdir, haftalardır, hatta inanmazsın aylardır seni özlüyorum. Bi gelsen de ağız burun kafa göz demeden seni yesem diyorum.
Babanla beşiğine bakıp bakıp seni hayal ediyoruz onun içinde. Odamızı nasıl kokulara boğacağını, nasıl bir çöpçü olacağını, kaç tane çöp poşeti kullanacağımızı düşünüyoruz kendimizden geçerek ^.^
bilmeyenler için dipnot: bebişleri çöpçü diye severiz biz. çöp kokuludur onlar. biz de doğunca çöpe atcaz o yüzden:P buda bizim sevgi anlayışımız, yapcak bişi yok :)
16.01.2014 kavuşma günümüz! Yani aramızdaki tek engel olan deri tabakasının ortadan kalkmasına sayılı günler kaldı hareli kuşum 
 İçerde her topuk kaydırışında sanki ilk kez bunu yaşıyomuşcasına babanla kahkahalara boğulmalarımızı özliycem belki, ya da karnıma her dokunduğumda içerden tepki verişini. Ama muhtemelen tükürüğünü bikere köpürtüp baloncuk yapman bile bunların hepsini unutmaya yetecektir. Ona eminim 
Yataktan yuvarlanarak kalkmaya, 
tam 4 (evet, hatta yazıyla da dört) yastıkla yatmaya, 
belki bir ihtimal olur diye her defasında deneyip göbek engeli yüzünden aşağı indiremediğim elbiselerimle uzaktan bakışmaya,
sanki yıllardır bu göbeğe sahipmişcesine devasa çapımla yaşamaya,
baş ucumda ve evin bilumum acil durum köşelerinde nolur nolmaz diye tuttuğum rennie şuruplara
ve ne kadar "asla bunu giymem, asla bunu yemem, asla öyle duramam" dediğim şey varsa hepsini dünyanın en normal şeyi gibi tek tek yapmaya alışmış olsam da,
biliyorumki sen de tüm bebeklerin yaptığını yapacaksın ve dünyaya gözlerini açtığın o gün bizim hayatımızı değiştirecek, olmayanı olduracak, yapılmayan nice şeyleri yaptıracak ve varlığınla bize dünyanın en güzel yorgunluklarını, en büyük mutluluklarını yaşatacaksın. 
Buna da eminim!
Şimdi ve uzun zamandır tek dileğim, sağlıkla gel! 
Gelmeni sabırsızlıkla bekleyen ama bi yandan da hiç acelesi olmayan müstakbel annen 











Şimdi hepinizden güzel dileklerinizi, maşallahlarınızı ve herşeyin yolunda gitmesi için gerekli manevi ne varsa hepsini bekliyorum. Eksik etmeyin ^.^


Dipnot: Üstüme olan tek elbisem buydu, onu giydim. Yoksa bu cüsseyle peri kızı ya da yeni gelin gibi görünme niyetinde değilim bilesiniz:)

64 yorum:

  1. Ya ben aglamayımda kım aglasın galıba bütün hamile arkadaslarımla bir benımde hormon değişiyor yada o kadar hazırım o kopuklu bakoncujlu tükürük hareketlerine bende nehir böcüğü piti piti yürürken kıcından ısırıp sarılıp ılece kalmak istiyorum metrobüs cilesinde sakın kalabilmek için abiiiiibdiye haykırdıgı video yu acıp acıp duruyorum ;) hazırım hazırım bır kez daha teyze olmaya hazırım ıste ben cabuk gel ela kuzum oğlak güzelliği

    YanıtlaSil
  2. Ben senden bu kadar ciddi yazılar okumaya alışık değilim bi garip oldum şimdi :) Hadi bakalım şu bi hafta da geçsin de bi bebek sevelim artık.. :)

    YanıtlaSil
  3. İlk yorumu ben yapmış olayım :) Öncelikle sizi uzun zamandır takip ettiğimi söylemek isterim. Tesadüf eseri bu saatte sayfanıza girdim ve postu yeni yazdığınızı gördüm. Hamilelik ve hamile kalma ile ilgili tüm düşüncelerimi değiştirdiniz diyebilirim. Bana ürkütücü ve uzak gelen bu olay sizin sayenizde artık gözümde o kadar da büyük değil. Bir gün olur da bende bir bebiş beklersem ilk işim hamilelik postlarınızı tekrar tekrar okumak olacak. Ballı kaymaklı bol yanaklı fotolarını da heyecanla bekliyorum. Öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yazmışsın gözlerim doldu :) güzel dileklerimiz seninle sağlılı mutlu güzel bir bebeğin olur İnşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel bir yazi bir bayan olarak anne olmasamda o duyguyu taa derinden hissettim benim dogum gunumde dunyaya gelicek cimcime gelsin hosgelsin saglikla gelsin tabiki insallah Rabbim kucaginiza alip mis kokusunu koklamayi nasip eder daha ne diyim:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,7 aylık bir kızım var ve karnımdayken ben de onu özlüyordum..Şimdi de zaman zaman elimi karnıma götürüyorum ve tekmelerini özlüyorum..
    Annelik hep bir kalp çarpıntısı ve özlem demek galiba...
    Her şey yolunda gidecek ve o tarifsiz kokusu ile minicik bir pamuk şekeri gelip evinizi şenlendirecek...
    Sonra da hiçbir şey eskisi gibi olamayacak:)
    Güzel anne şimdiden tebrikler:))

    YanıtlaSil
  7. O kadar duygulandım ki..Seni 2011den beri takip ediyorum hiç unutmam o yaz kampa gitmiştim yanımda bilgisayar falan yoktu telefondan okudum postlarını :) Şimdi görüyorum ki hamilesin, hatta bebeğin olacak çok az kaldı, hani birinin çocukluğunu bilirsin inanamazsın sonra onun da çocuğu oluyor diye, onun gibi bir şey çocukluğunu bilmesem de satırlarını, gülen yüzünü biliyorum çünkü, kendini de gördüm üstelik.p 2011 yazında yazılarını okurken hiç aklıma gelmemişti bunlar :)) Her şey güzel olucak, Ela kuzumu beklemedeyiz o zamaaan :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy bu yazıyı okuyunca lütfen ben de bir gün bunları hissedeyim demeyen bir kadın var mıdır bilmiyorum! bana şu an çok uzak gelse de, senin kadar güzel hisler duymak kendim için en büyük dileğim minik kuşum!
    ama asıl senin için güzel dilekler iletmek gerekir bu anlamlı yazının altına, en değerlisi de: sağlıkla bebeğine kavuşman bence!
    çok çok güzel görünüyorsunuz resimlerde, bebişini de kucağına aldığın resimlerini bekliyoruz!
    öpücükler

    YanıtlaSil
  9. Sağlıkla, mutlulukla kucağınıza alın inşallah kızınızı. Fotoğraflar da şahane bir anı olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Canım kuşum sabah sabah ağlattın beni:(Ne güzel yazmışssın!Sağlıkla gelsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  11. ya sen dünyanın en minnak annesi en prenses en gelini en beyazı en pamuğusun:)
    sağlıkla gelsin minnak kuşun minnağı:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. cok duygulandırdın beni minikkus, güzel anne.. saglıkla gelsin minik Ela evinize, beşiğine.. odasını mis gibi kokutsun hayatınızı büsbütün değiştirsin ama hep mutluluk getirsin:)

    YanıtlaSil
  13. mektup da harika, hasretle bekleyiş de, kıyafet de, o içi gülen gözler de..
    sağlıkla gelsin, 4 yastığına kavuşsun inşallah!!

    Sevgiler,
    Enda,
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. cok duygulandırdın beni minikkus, güzel anne.. saglıkla gelsin minik Ela evinize, beşiğine.. odasını mis gibi kokutsun hayatınızı büsbütün değiştirsin ama hep mutluluk getirsin:)

    YanıtlaSil
  15. Nası duygulandırdın beni anlatamam, duyguların akıp geldi yazınla.. saglıkla kavusun minik Ela bebege insallah , beşiğine gelsin, odasını misss gibi kokutsun, hayatınızı değiştirsin ama hep mutluluklar, gülücükler getirsin:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Sağlıkla kavuşun inşallah birbirinize, sabah sabah ofiste gözlerim dolmayaydı iyiydi:)) Elbiseye de fotoğraflara da ayrı ayrı bayıldım, iyi haberlerini bekliyoruz minikkuş, öperim pek çok:))

    YanıtlaSil
  17. itiraf.com : bazen açıyorum bloggerı, sen yazmamışsan hop kapatıyorum :) seni okuyasım geliyor napim? bu sabah açtım ki ne açtım; içim açıldı, fikirlerimi hızlandırıyorsun (mustafa duymasın haha) böyle güzel tarif edilir mi duygular? Fotoğraflar da çok çok güzel. Hep şeyi düşünürüm ben; ileride çocuklarımız bakarken neler hisseder bu fotoğraflara diye ; bunlara bakınca kızınızda çok güzel duygular uyandıracak eminim. Her şey gönlünce olsun ♥♥♥♥♥♥♥

    ps: Belki bir gün ofise gelirsin miniminicik kuşla, mustafa da bana haber verir ben de mis kokulu boğumlarla ve seninle (pabucunuz dama atılacak her sosyal ortamda buna alışın hahah) tanışma şansına sahip olurum :)

    YanıtlaSil
  18. Bugün neye ağlasam? diyordum zaten, aferin kızımıza sebebi oldu <3
    Seviyorum sizi hem de çok, inşallah sağlıkla geleceksiniz aramıza. Bende sarılıp koklayacağım sizi bi güzelce <3

    YanıtlaSil
  19. minikkuşum ne kadar az kalmış... sağlıkla gelsin miniğimin miniği.... gelsin de biz de sevelim o dudak, yanak ikilisini.... maşallah sen de gerçekten peri kızı gibi olmuşsun ama... çok güzel çooookkkkk.... ve ne güzel yazmışsın... ben bile duygulandım....

    YanıtlaSil
  20. canım minikkuşşş, o kadar güzel yazmışsın ki !! saglıkla kavus bebişine :) şimdiden allah analı babalı büyütsün <3

    YanıtlaSil
  21. seviyorum seni, o üzerine olan tek elbiseni, o doğacak elamız gibi hareli olan yüzünü, güzel kalbini, kızıma bir diğer teyzesi gibi gökten indiğin günü, o, o, o, o yani her bir şeyini. Elaya ilişkin düşüncelerimi buraya yazarken bile yamuluyorum. Beni o konuda anlayışla karşılayıp duygularımla baş başa bırakacağını biliyorum :):) Seni dün çok iyi gördüm (evet Ela'cım o kendiliğinden misler gibi kokan evinize ilk kez geldim ben, tek eksik senin çöp kokundu)biliyorum ki hep iyi görücem bundan sonra da çünkü artık sende 'bizdensin' yorulunca, sevinince her bir türlü hallerinde yanındayım bilesin. Hatta her durumda seviyorsan 'aç konuş bence benle':) Öperim lan seni hamile filan dinlemem<3 bi de nasıl maşallah nasıl maşallah ki anlatamam

    YanıtlaSil
  22. minikkuşş öyle güzel aktarmışsın ki duygularını 3 yıl öncesine döndüm ben de ... hem içerden bir an önce çıkmasını bekliyordum hem de hep içerde mi kalsa acaba bu kuduruk tosbaga diyordum ve evet itiraf etmeliyim ki hamile günlerimi özledim:) o mide yanmalarını,tatlı yediğimde deli gibi fırdöndü takla atmalarını,onunla konuşmayıı,duydugunu anlayıp her seyi bir bir anlatmayı hey gidi günler hey.Bir kadın mutlaka bu duyguları yaşamalı hayattaki en yüce duygu anne olmak.seni ve Ela kuzunu çok öpüyorum sağlıkla gelsin inşallah eksiksiz amansız.

    YanıtlaSil
  23. Senin ben açıklamalı hallerini yerim! Su an tekrar bana sunu dedirttin, "Ah be Minikkuş, neden ben Ankara'da okurken yoktu bu blog seysi de tanışamadık o donem" Vallahi en yakın arkadaşım olurdun bu kadar da iddialıyım :)) Gordugun gibi iddiamda sınır yok, suphe hiç yok! Seni ve içtenliğini cok seviyorum, Allah sizi nazarlardan korusun. Yeni bir hayat, bir anne.. Minigin miniği.. Ne kadar güzel sıfatlarla süsleniyorsun şimdi.. Allah seni, esini ve Elamızı heeeeeep mutlu, huzurlu etsin.
    Oglak mı olcak bu kız şimdi :)

    Cok opuyorum karnından, yanağından, bebeğinin kokulu parmak aralarından :*

    YanıtlaSil
  24. Çok duygulandım. Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  25. Ağlattınız.. Sağlıkla kavuşun inşallah merakla bekliyorum ben de çöpçünüzü :))

    YanıtlaSil
  26. Bu yazıyı okuyup da yaş akıtmayan ya da en hissiz ihtimalle göz pınarları titremeyen yoktur diye düşünüyorum :( Siz güzel yürekli bir anne olacaksınız her bir satırdan kmlerce ötede hiç tanımadığınız insanları ağlatmanızdan belli ..inşallah herşey istediğiniz gibi olur tabi ki sağlıkla,huzurla,mutlulukla ve X100 maşallahlarla artık minik kuş olma sırası ailenizin yeni üyesinde bence :) Mutlu günler ..

    YanıtlaSil
  27. beni ağlatmaya ne hakkın var uleynnn ;) severim ikinizide Allahım inşallah maşallah uykusuz günlere kavuştursun seni :) o yavru kuş minik prenses her ne kadar seni bizden uzaaaaak tutacak gibi olsada ii olun hep öpüşün koklaşın ana-kız siz... biz bekleriz öperim ZEREN

    YanıtlaSil
  28. yazı çok güzel.. fotoğraflar ayrı güzel...

    YanıtlaSil
  29. sağlıkla, mutlulukla gelsin Ela'cık.. annesinin bu güzel yazısını okuyup o da bizim gibi duygulanır muhakkak..

    YanıtlaSil
  30. Su yaziya duygulanmak icin hamile olmaya gerek yok valla ne guzel ne icten yazmissin.kocaman bi masallah sana esine ve elaya. Sag saglim kavusun minnikkusunla.sizi cook seviyorum♥

    YanıtlaSil
  31. Çok ferah, çok güzel fotoğraflar... Sağlıkla sıhhatle doğsun, kucağınızda uyusun ♥

    YanıtlaSil
  32. Dip not'a katılmıyorum ben,kesinlikle peri kızı,melek gibi olmuşsun :) Çok şekersiiniz.

    YanıtlaSil
  33. ayyyh burnumun direğini sızlattın, sağlıkla kucağına almayı ve hep beraber sağlıkla hayatınızı devam etmeyi nasip etsin Allah. Amin:)

    YanıtlaSil
  34. sağlıkla huzurla mutlulukla gelsin bebiş :) Kocaman maşallh size:) sizi seviyorum

    YanıtlaSil
  35. Bir oğlak kızı doğacak 14 Ocak'ta ne güzel. Sağlıklı, mutlu, neşeli bir hayatı olur umarım. Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  36. sen ,siz öyle güzelsiniz öyle tatlısınız ki hersey yolunda gidip o küçük,güzel ve masum şeyi kucağınıza aldığınızda çok çok daha tatlı olucaksınız
    Kalbim seninle,sizinle
    Tek isteğim kucagına aldıgında o güzel şeyin kokusunu bir kere de benim için içine çekmen :)
    Kocaaaman sarılıyorum sana ,tüm içtenliğinle yazdığın her satır içinse kocaman teşekkür!

    YanıtlaSil
  37. Ne güzel yazmışsın ağlattın beni
    Sağlıkla kucağına alman dileğiyld

    YanıtlaSil
  38. Kusum gecenin 2 sinde cisi geldigi icin uyandirilan ancam cisini yapmak istemeyen wc ye gidince yatagina kosarak atlayan ama hala cisi oldugu icin aglayan uyku sersemligini sevmeyen uykudan uyaninca yoldan cikan kuzunun hareketlerine anlam veremeyen ben :) uykum kactigi icin sitene geldigim ve gozlerimi dolduran sen...icerdeki hallerini ozleyeceksin ama dışardaki komik hallerine inanamayacaksin. Uykusuzluktan olsen de aglamalarina kocakari cozumleri uygulamam deyip herseyi yapacak olsan da bil ki o lokum yanaklar var ya yemin ederim omre bedel...huzurla ve saglikla dogsun guEzl melek insallah...sevgiler. .not..hic ödemin yok pes sana :)))) superannesin..

    YanıtlaSil
  39. Herkes romantik romntik cevaplar yazmis senin pembe satirlarina minnakkus ama ben de ucundan sarsilma dogum sonrasi diye birkac anahtar kelime yazicam: aglama, uykusuzluk, kolik, dis, hastaliklar vs ozetle eski hayatindan uzunca bir sure uzak kalma ;) yine de cok tatlilar bu da en buyuk dayanagimiz hehe :)

    Saglikla kavusun!

    YanıtlaSil
  40. Allah sağlıkla kavuştursun üçünüzü birbirinize. O kadar güzel olmuşsun ki :) Maşallah. Güzel yavrunuzu sağlıkla büyütün. Birlikte uzun bir ömür boyu hep mutlu olun. Bebişiniz de büyüyünce bu güzel mutlu anıları okusun ve çoook mutlu olsun. İyi insan olsun, iyilerle karşılaşsın. Dualarım üzerinizde :) Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  41. o sağlıkla gelecek ve o dakikadan sonra ona her baktığında sen bizim mucizemizsin diyeceksin.Yürekten diliyorum sağlıkla gelsin ve bu dünyalar tatlısı anne babasını görsün.Allahım sizleri hiç ayırmasın.(ben yazdıklarını okurken çok ağlamaklı oldum doğumumun üzerinden 4 ay geçti ve sanırım hala lohusayım herşeye duygulanıyorum)sevgiyle kucaklıyorum sizleri

    YanıtlaSil
  42. Yaaa sana inanmiyorum bir de elbiseyi niye giydini aciklamis oysa o kadar harika olmus ki bence artik adet haline gelmeli tum hamile fotolari boyle cekilmeli. Burda gozleri kalp emiji yapiyorum burda. Tum dualim seninle. Minik yavrunuzu saglikla kucagina alin saglikla musmutlu buyutun insallah😊

    YanıtlaSil
  43. senin adına deli gibi heyecanlandım! 14 ocak kavusma tarihihni görünce masa takvimime kaymıs gözüm farketmeden saymısım 5 gün diye :)
    öyle güzel yazmıssınki,bebeginiz kucagınızda,mutlu aileniz gözümün önünde beliriverdi,mis gibi bebek kokusu esliginde tabi ki...
    Allah saglıklı bir evlat nasip etsin ins size,masallaahhhhhh

    YanıtlaSil
  44. Sen ne kadar tatlı bir insansın, ne kadar içtensin yaa.. Gerçek hayatta da seni tanımayı çok isterdim.. Hamilelik gerçekten çok yakışmış ama :)
    İnşallah yavrucuğunu da sağ salim eline alırsın da biraz da onun fotoğraflarını sever, maşallah deriz :)
    Öperim minikkuşumu :)
    En kocamanından sevgilerimle...
    Beyaz Sır

    YanıtlaSil
  45. O gözlerinin içindeki gülüşün gibi gelsin Ela, sağlıkla, pırıl pırıl <3 Seni de karnındakini de yerim, çok da severim. Ay ağlııcam şimdi.. Sağlıkla kavuşun canım minikkuşum <3

    YanıtlaSil
  46. Fotoğraflar da mektubun da bir harika. Hadi sağlıkla gelsin bebişin... Dualarım seninle ;) - Demetoloji

    YanıtlaSil
  47. Bayaadir uzak durdugum blog alemine beni geri donduren oglak kuzusu artik gel de instagram, blog alemi kopuklu agzindan opucuklere bogsun seni :D Ankara'ya gelisimin en guzel sebebi olacak bu kiz hepimiz heyecanla bekliyoruz canim saglikla, mutlulukla gelsin kuzun. Tum dualarim seninle, sizinle... Cok opuyoruuumm <333

    YanıtlaSil
  48. Çok etkileyici bir yazı ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  49. Canım beni resme büyüledin. Maşallah. Bebeğin senin gibi annesi olacağı için çok şanslı. Tez zamanda sağlıklı sıhhatli kavuşmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  50. Canim benim maşallah. Bir anne bu kadar tatlı eğlenceli olabilir. Bebiş çoooook şanslı. Tez zamanda sağlıklı sıhhatli kavuşmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  51. Salı günü her şey çok güzel ilerlesin ve çöp kokulu kucağında olsun..

    YanıtlaSil
  52. YAŞASIIN^,^ doğum günümü paylaşabileceğim mini mini bir kuş geliyor demek:) bebeğinizin olmasına sevinmiştim,artık unutamayacağım bi doğum günü de olacak. Ona duyduğunuz bu uçsuz bucaksız sevgi bi ömür boyu kalbinden eksik olmasın, hem talihi hem kaderi hem kendi güzel olsun inşallah:) allah hep iyilerle karşılaştırsın onu... Püreden sonra fotoğraflardan sevebileceğimiz ikinci patates için sabırsızlanıyorum^•^

    YanıtlaSil
  53. Elbiseyi niye giydiğini açıklamaya ne gerek, son günlerinde giyilebilecek en güzel elbiseyi giyip en güzel fotoları çektirmişsiniz. Minişini kucağına almana birşey kalmamış zaten, sağlıkla kucağınıza almanızı ve köpürcüklü ağzıyla evinize neşe katmasını dilerim minikkuş

    YanıtlaSil
  54. Allahim seni ve bebisini korusun emi/

    YanıtlaSil
  55. Bana hamileliği özendiren kadın :) , Allah sağlıklı, sıhhatli güzel yavrunu kucağına almayı nasip etsin,inşallah..O kadar güzelsin ki meleksin adeta canım benim..Allah nazarlardan korusun sizi..Güzel haberlerini bekliyoruz..Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  56. Ne güzel ne etkileyici bir yazı olmuş bu böyle ağlamamak için zor tuttum kendimi. Sağlıklı sıhhatli kucağına alırsın inşallah canım, harika kareler ayrıca bayıldımm

    YanıtlaSil
  57. Çok duygusal bir post olmus ya...

    YanıtlaSil
  58. Anneden çocuğuna harika bir hatıra olmuş :) Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin inşaallah... Hayat boyu mutluluklar diliyorum size ...

    YanıtlaSil
  59. Anneden çocuğuna harika bir hatıra olmuş:) sağlıkla büyüsün inşaallah. Hayat boyu mutluluklar diliyorum size...

    YanıtlaSil
  60. O kadar güzel bir yazı olmuşki, bayıldım gerçekten!

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Prensesim ben Zeynep Afşin belki beni hatırlamazsın ama ben seni çok iyi hatırlıyorum bende hamileyim böyle mektupları okurken sana denk geldim herşeyimm senin adına çokkkk sevindim ve göz yaşlarımı tutamıyorum seni çok seviyorum 😘

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^