2014/03/17

2 ❤️


  
Bana hala minicik gelen ama artık saç bantları bile kafasına dar gelip ense eti katlanan bebeğim.
Yapışık ikiz olarak yaşadığımız ve bence dünyanın en şahane zaman dilimi olan 2 ayı geride bırakmışız seninle.



Artık ne istediğini bilen kocaman bir bireysin bence:)
Karşında çaresizce seni güldürmek için türlü maymunluklar yapan anneye babaya gülmeyip, boş duvara bakarak yan yan gülüyosun ve her gülüşünün beraberinde bize farklı ses tonlarında "agu"lar getiriyosun. Biz de, üç alakasız harf bir araya gelince nasıl bu kadar anlamlı olur diye hayretler içinde ve ağzımızın suyu aka aka seni izliyoruz tam buğday unlu kurabiyem ❤️

Babanla ikimizin arasında uyumaya bayılıyosun ilk günden beri. O minicik kollarını açıyosun iki yana doğru, bacaklarını kurbaa gibi yapıyosun ve mutlaka elinin birini yumruk yapıp yanağına yaslıyosun ya uyurken, işte bizim için dünya duruyo o sırada! Bütün uykularımız senin olsun, sen hep böyle güzel uyu da biz de izleyelim seni diye dua ediyoruz ^.^

Beni anne değil de meme olarak görüyor olman bile mutlu ediyo beni, göz göze geldiğimiz zamanlarda dilini dışarı çıkarıp dudaklarında şıpır şıpır sesler çıkarıyor olman sebebiyle.

Hiçbir bilimsel gerçekliği olmamasına rağmen o kadar çok "aaa miden yanıyosa kesin çocuğun çok saçlı olacak" yorumuna maruz kaldımki sana hamileyken.. Biz senin bir Erol Evgin, bir Selami Şahin tipi peruklu bir bebek, hatta belki saçları omuzlarından salınan bir Barış Manço modeli olacağını düşünürken sen bütün tezleri çürüttün o akça pakça ve taş kafanla dünyaya gelerek ❤️


Sen suya bayılıyosun, biz de seni yıkamaya. Yani buruşup bir avuç kalmayacağını bilsek saatlerce o minik küvetinde seni yıkarız, o kadarını söyliyim:)

Boncuk gözlerini faltaşı gibi sonuna kadar açıp omuzdan (anne yada baba omzu değil, herhangi bir omuz olabilir:P ) etrafı seyretmeye, özellikle de duvarları ve perdeleri keşfetmeye kelimenin tam anlamıyla bayılıyosun. Sırf o omza yerleşmek için yalandan ağlamayı bile öğrendin o minicik kafanla sütlü ayçöreğim :)


Sen sadece güldüğünde değil ağladığında da dünya duruyo! Neden ağladığını bazen anlamakta güçlük çeksek de acemi ebeveynler olarak, gözünün kenarında yaş dururken kucağımıza gelip omzumuzdan etrafı seyrettiğin an yüzündeki ifadenin değişmesi ve çapkın çapkın gülmeye başladığın an bizim en büyük zaferimiz oluyo...

Kah altın değişse de temiz bezini doldursan diye fırsat kolluyosun,
kah çıplak fotoğraflarını çekerken bir anda battaniyeni dolduruyosun:)

Hem emziği ağzında tutamıyosun, hem de yıllardır emzikliymişsin gibi ağzından düştüğü an feryadı basıyosun.


Şu an da her zamanki dominantlığınla dediğini yaptırmış olmanın haklı gururunu yaşıyosun kucağımda yatıp bu postu bana tek elle yazdırarak:)

Seninle daha nice aylarımızın yıllarımızın olacağının hayalini kurmak bile güzelken, gerçekten yaşamak kimbilir ne kadar şahane olacak tahmin bile edemiyorum ❤️

Şimdi beni mis kokunla ve kenarında süt kalmış bal dudaklarınla başbaşa bırakır mısın lütfen, bişey deniycem ^.^

Dipnot: Maşallah demek bedava, esirgemeyiniz, bol bol kullanınız. Öperim:)

43 yorum:

  1. Masallah, kiziniz cok tatli, ne mutlu size. Anne olmak cok guzel!!!

    YanıtlaSil
  2. Kurban olurum ben seni verene ne tatlı bir şeysin sen öyle bal dudaak <3 Allah'ım seni bütün nazarlar korusun :)

    YanıtlaSil
  3. Dünya güzelliği parayla değil sonuçta sen de haklısın elacım❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  4. ayyy yirim ben bunu...çok tatlı Maşallah size :) bakmaya doyamadım :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah milyon kere, koklamak isterdim seni :)

    YanıtlaSil
  6. nasıl tatlısın allahs eni nazarlardan korusun, Maşşallah size ;)

    YanıtlaSil
  7. Hahahahahha ya iyi ki Ela kızımız dogdu da senin su anlatımlarınla yeniden beraberiz. Burdan olmmuyo minikkusum ama bil bunu her seferinde soyluyorum sen başkasın yahu! Gormeden ancak bu kadar ısınılır, içine sokmak istenir, etleri mıncırmak istenir birisinin. Evet o sensin Ela değil! O elime kalır diye şimdilik uzaktan seviyorum kendilerini. Ama ayyyyyynı babası ya valla senle bir alakası yok :)))
    Su karın yanma hadisesine koptum bir Erol Evgin saclı Ela hayal ettim ki ofste kopmamla tum kafalar bana dondu :))

    Binbesyuzaltmisuc kere maşallah derrrrr tatli kuş ailesini operim missler gibi!

    YanıtlaSil
  8. masallah masallah ben yorumlarımı yanına gelınce yapıcam elaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  9. maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah !!!! okumalara bakmalara doyamadım :)))

    YanıtlaSil
  10. harika bir duygu olmalı Allah isteyen herkese nasip etsin. çok güzel bir bebek maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah maşallah !!! :))

    YanıtlaSil
  11. Oy oy maaşallah prensese :) Oh mis gibi kokar o şimdi.

    YanıtlaSil
  12. Maşallahh sana boncuk Ela..Fotoğraflarını çeken babana da maşallah bence :) Muhteşemler..

    YanıtlaSil
  13. Kel olmana rağmen kız bebek olduğunu ispatlaman için bu kadar güzel olman gerekiyordu tabi kide minik sarı kafam:)cok coka devam o bacakları güçlendirmek lazım bale için :-*

    YanıtlaSil
  14. Maşallah tam biblo gibi çok güzel nazarlardan korusun Allah:)

    YanıtlaSil
  15. Yahu şu bantın bi kenarına nazar boncuğu şeyettirin :)

    YanıtlaSil
  16. MasAllah ...Rabbim nazarlardan korusun ;) Coook tatli bir seey yaaa!!

    YanıtlaSil
  17. Melek bu yahu kanatları eksik :)

    YanıtlaSil
  18. Bence Ela tam bir taş bebek, maşallahh ♥

    YanıtlaSil
  19. Maşallahhhhhhhhhhh 41 kere Maşallahhhhhh :)

    YanıtlaSil
  20. masallah masallah ıste bu annelık bu baba olmak bu buyuk bır ask :) kuzun huzurlu ve uslu melek suratlım benım...

    YanıtlaSil
  21. Allahım taş bebek maşallah..size bir sorum var yanıtlarsanız sevinirim.Ankarada nerde oturuyorsunuz nerelerde oturulmasını tavsiye edersınız :) ankaraya yeni gelecek olan ben için soruyorum

    YanıtlaSil
  22. Maşallahhhh ona yA😊 sena

    YanıtlaSil
  23. Yaa sen ne kadar Balsın sen böyle.. Kanatsız melek..

    YanıtlaSil
  24. Maşallah, tam pamuk prenses olmuş bu güzellik.

    YanıtlaSil
  25. Lovely photos!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  26. Binlerce kez maşallah. Benim içinde kokla küçük hanımı.

    YanıtlaSil
  27. Ay bu kadar dünya güzeli ela ya bin kere massallah benim de 2 oğlum var allahım bana böyle küçük bir prenses verir issallah öpüyorum obtatli yanaktan😘

    YanıtlaSil
  28. Pek çok yerinde kahkahadan pek çok yerinde duygusallıktan aglsnabilir bir yazı yazmişsin gene�� bunca duygu selini semden iyisi yaratamaz asiyecim.. Bu yaramazla en yakın zamanda tanışmak istiyorum. Sevgimi şahsen göstermeliyim�� maşallah maşşah ona😊

    YanıtlaSil
  29. Maşallah maşallah maşallah. Allah upuzun sağlıklı mutlu bir ömür yaşatsın :)

    YanıtlaSil
  30. masallah diyeyim de nazar degmesin bu guzel tizaaa :) Nasil da yakismis sac bandi sorsam bana odunc verir mi dugunumde takardim belki :D

    YanıtlaSil
  31. Çokça maşallah! Sağlıklı musmutlu bir ömrünüz olsun..

    YanıtlaSil
  32. tombik yaaa, bakışına bak maşallah :D

    YanıtlaSil
  33. sweet ;-))

    xoxo

    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. NİCE MUTLULUKLARA SAĞLIKLI SIHHATLİ:)))

    YanıtlaSil
  35. Yarebbem, bu nasıl şirinlik muskasıdır yahu:) Allah nazarlardan saklasın. Bahtı açık olsun. Bakalım biz de Haziran'da bekliyoruz 2 numero kızımızı :)

    YanıtlaSil
  36. Maaşallah bin kez, bu oyuncak bebeği Allah nazarlardan saklasın:)

    YanıtlaSil
  37. Maşallah o kadar tatlı ki tekrar tekrar baktım tüm fotolara hep :) Allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  38. Aman da aman, maşallah, Allah bağışlasın çok tatlı :)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^