2014/04/27

İtiraf


Senden önce ne puantiye bu kadar sevimliydi,
ne de bu puantiyeli gömleğim bu kadar dar!
Sen hayatıma girdiğinden beri herşey aşırı pembe, kimi zaman kırmızı ama hep yumuşak ve mis kokulu ❤️
Tartıda yarım kilo ağır çıksam sinirden kuduruşum ve sen tartıda yüz gram fazla gelsen yüzümdeki gururla karışık mutluluk ise üç aydır sabit.

Hadi biraz hava alalım dediğim zaman evden üç saatte çıkamayışımın,
her alışverişe çıktığımda kendime diye gidip hep sana bişeyler alarak eve dönüşümün ve ne zamanki kendime bişey denemek için kabine girsem daha kazağın bir kolunu sokamadan kabinden ışık hızıyla geri çıkışımın,
eskiden ulu orta yerlerde emzirenleri yadırgarken, şimdi zaman ve mekan tanımadan seni emzirmeye çalışmalarımın,
hatta ve hatta, post yapıcam diye bilgisayarın başına her oturuşumda bişey yazamadan kalkışımın ve artık "yeni post çok yakında blogda hede hödö" gibi sözler veremeyişimin
tek sebebi güzel gözlü bebeğim.
Başka biri bana bunları yaşatsa ağzının ortasına yapıştırırdım kesin. 
Nasıl yapıyosun bilmiyorum ama sen beni yordukça ben sana daha çok bağlanıyorum, seni daha çok seviyorum ve ağzını burnunu yemek istiyorum.
İtiraf ediyorum, ben manyağım!
ve evet sen de, o minik sevimli kafasıyla beni kullanan dünyadaki en sevimli bebeksin ❤️(oyyyyy resmen hala bebeksin ve sana bebek derken bile ağzımın suyu akıyo^.^) 









Dipnot: Bu fotoğraflar da bir ay öncesine ait olup ancak yayınlanacak fırsatı buldular misal. Ben daha ne diyimki :)

33 yorum:

  1. Resmen bizi kullaniolar haklısın ki bu nasıl güzel bisi;) bu arada siz hep puantiye giyinin emi bence başka kimse giymesin ikiniz giyinin♡☆♡ Maşallah iki güzel irili ufaklı minigime. Bu arada şahane gorunuosun sana analık feci yakıştı ozledim feci

    YanıtlaSil
  2. Allahim nasil guzelsiniz sizzz, yerim yerim kuzularimi. Canlarim benim,masallah size.minnagimin minnagi sari kedim sen dunyanin en guzel bebegi misin? Canim sen de bilmem baska kim benzetecek ama prenses kate havasi var, aynen ona benzemissin kilo alinca. Ve sakin o birkac mi ne kilon varsa veriyim de deme coook yakismis.opucukler size sevdiklerim " zeren"

    YanıtlaSil
  3. Birbirinden güzel fotoğraflar. Emin ol ki bizim de baktıkça ağzımızın suyu akıyor

    YanıtlaSil
  4. so amazing!! ; ]

    xoxo

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Niye ağlıyo bu kız.. El kadar çocuğa bakamadınız mı !!! [Bir anane sözü ] :)

    YanıtlaSil
  6. bu ne kadar ciddi ve ne kadar güzel bir kız! maşallah! :)

    sevmesek çekilecek dert diiller! :)

    YanıtlaSil
  7. Sooo cute!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  8. Eloooos guzelligini yerim senin teyzecim♡♡♡♡ O guzel gozlerinin islanmasi, hep sutun verdigi mutluluktan olsun!

    YanıtlaSil
  9. Allah nazarlardan saklasın, kendi gibi güzel bir hayatı olsun Ela'nın, çok güzel maaşallah:)

    YanıtlaSil
  10. Kocaman maşallah. Çok ama çok tatlı, Allah bağışlasın.

    YanıtlaSil
  11. yerim sizin puantiyelerinizi :) maşallah ne güzel bir ana kız oldunuz :)

    YanıtlaSil
  12. Minikkus bu kiz ayni baba ama yaaaaa!!

    YanıtlaSil
  13. o değil de ben gözündeki o bi tane damlaya takıldım:( Niye ağladı ki benim minnik puantiyeli gelin adayım :)

    YanıtlaSil
  14. Fotograflar şahane, aman nazar değmesin size:)

    YanıtlaSil
  15. nasıl güzel ve derin bir bebeksin ( kusura bakma annesi önce dünyalar güzeli kızından başlıyorum) öyle güzel ve derin bakmış ki sanki sen söylemişsin o yapmış allahım onu ve hepimizin yavrularını bizlere bağışlasın (bu cümle eskiden hiçbir anlam ifade etmez hatta kocanine lafları diye güler geçerken şimdi nasıl anlamlı geliyor bilemezsin)...çok sıkı takip ettiğimi söylersem yalan olur bloğa yazmayalı iki ay olmuş bile ama aynı saydığın güzel sebepleri yaşıyorum ve doya doya da yaşamak istiyorum...bu arada cicileriniz odanız herşeyiniz tıpkı siz gibi çok güzel ve çok özel artı bir de bu miniş biraz baba gibi:) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Güzel çocuk allah bağışlasın.

    http://www.emrahkaynar.com

    YanıtlaSil
  17. OF ♥ ya çok çok değerli bu fotoğraflar cidden başka sıfat bulamadım Asiyecim ya. Maşallah size.

    YanıtlaSil
  18. Kıııız

    Yerim ki ben onuuuuu :D Anaaam datlış bebiçko olmuş buu :D Aplalar olmuuuş :D Yevrucum her an bilgisayarın karşısında olduğumuz günler ççooooook gerilerde kaldığı için anca gördüm de okudum da üfledim de yazdım da öptüm de gittim o vakıt :D Haaa bir de çok sevdim Onu da diyim de Allahım korusun kollasın hepsini tüm yarattıklarının şerrinden 41bin kere maşaallah Veleddâlin Amin de der son derece öperim minnakım :D

    YanıtlaSil
  19. ayyy ama resmen bebeksinizz yaa!! benim bile gözlerim yaşardııı şu yazıyaa.. büyüyünce o salyasümük ağlar böyle tatlı anne yazısına..

    YanıtlaSil
  20. Maşallah suphanallah cok güzelsiniz.. ama bebeğin sana değil de babaya benzemesi büyük haksızlık:)

    YanıtlaSil
  21. Ikinizde birbirinizden tatlisiniz ama kücügü yerim yerim masallah güzellige bak insanin ici aciliyor resmen :)

    YanıtlaSil
  22. hangi hastane'de doğum yaptınız?

    YanıtlaSil
  23. Allah nazarlardan korusun çok tatlı maşallah...
    Darısı tüm anne olmak isteyenlerin başına :)

    YanıtlaSil
  24. Harikasiniz, puantiyeler bir anne kiza ancak bu kadar yakisabilir. Gozyasini da opmustur guzel annen senin, boncuk gozlu burunlu dudakli : )

    YanıtlaSil
  25. Oy oyyy yavrunuz çok tatlı maşallah:) Bu arada takibe aldım sizi...

    YanıtlaSil
  26. maşallah allh nazardan korusunnnnnnnn bende beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  27. Maşallah çok tatlıı :)

    www.bibusdesign.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  28. oy maşallah rabbim nazarlardan korusun ikinizide :)

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^