2016/02/02

Ela 2 Yaşında ❤️


Mükemmel değilim, mükemmeliyetçi de değilim çoğu zaman. Ama bi işin içine girince anlıyorumki manyağım:) Ve gerçekten uzmanlık alanıma giren bir işse mevzu bahis, o işten istediğim sonucu elde edene kadar kendimi de, bu sürece dahil olan herkesi de paralıyorum. Ama gel gör ki özümde çok aşırı iyi kalpli bi insan olduğum için, başkalarını paralamak yerine kendimi paralamayı tercih ediyorum:P Yani her şeyi kendim hazırlıyorum!
Ondan sonra da neden bu kadar yoruluyorum'lar, hofff yine yapcak bisürü iş var'lar havada uçuşuyo.

Mesela Ela'nın 1. yaş günü için niyetim; diğer doğum günlerini daha sade yapacağım için, ilk yaş partisine özenmek, görmekten sıkıldığımız doğum günü partilerinden mümkünse ve hatta mutlaka daha farklı bişeyler ortaya çıkarmaktı. Ela henüz 1 yaşına girecekti, ben daha işe başlamamıştım (ücretsiz iznimin son demlerini ayaklarımı uzatarak geçirecek değildim heralde, binbir tane detayı olan bi parti hazırlamak varken seçenekler arasında:P ). Ela'yı kangurusuna atıp dolmuşa atlayıp kaç kere gitmişimdir o çıkrıkçılar yokuşuna kimbilir :) Yukarda da belirtmiştim zaten, manyağım :)

Kestim biçtim diktim. Hem içime sinen, hem herkesin oldukça beğenisini alan (hatta bizim partinin hediyelikleri de dahil tüm detaylarının birebir uygulandığı bir sürü parti gördüm sonrasında. Hafiye takipçilerim sağolsun, istihbaratım kuvvetlidir o konuda:P)  eğlenceli bi gün bıraktım Ela'ya hatıra.
Hiçbir standarda ve kalıba çakılmadan bişeyler üretmeyi seviyosam demek ki:) Hiç yorulmuyorum böyle şeylerle uğraşırken ^.^

Ama esas yorgunluğu koltuğa ilk oturduğunda hissedersin ya, ayaktayken anlaşılmaz çünkü ne kadar yorulduğun, hah işte o zaman Erman dedi ki; "canım bu ilk ve son parti olsun olur mu?" Çünkü çok yoruldu yazık! Sanırsın sırtında taş taşıttım. Bütün her şeyi hazırlayan ben, önümüzdeki senenin hesabını yapan o :)
Tabi ayaklarım nasıl ağrımışsa artık, direk katıldım Erman'a, seneye yapmıycaz parti. Kesin!


Gel zaman git zaman, develer tellal iken pireler berber iken derken bi baktık ki Ela olmuş iki yaşında:) Yani daha tam olmamış ama nerden baksan iki ay sonra olcak! Tanrımmmm, gerçekten mozaik pasta yapıp iki tane uyduruk mum mu üfletcektim hayatımın çiçeğine? Hatıralarında güzel şeyler olsun, baktıkça mutluluktan gözleri dolsun, "annem ne kadar da çok seviyomuş beni, ne güzel bir elbisedir bu, yoksa bu oyuncak bebek taa o zamandan mı kalma? bu pasta nasıl da bizim kıyafetlerimize benzemiş böyle!" diye hayretler içinde ve mutlulukla geçmişi ansın diye tasarladığım şey bir mozaik pasta mıydı? Şaka yapıyor olmalısın dostum:)

Neyse ki yumurta kapıya dayanınca beyni ve tüm fonksiyonları saat gibi çalışanlardanım da, her şey tam istediğim gibi (evet istediğim gibi diyorum, çünkü bu aynı zamanda benim de partim olacaktı, ya ne sanmıştın:P) bir ay içerisinde hazır oldu. 
Bir ay dediysem, 
elbiselerimizin dikilmesi, 
minyatür Ela bebeğimizin hazırlanması, 
benim tuhafiye tuhafiye gezip inciler, danteller, kadifeler toplayıp parti masasının fonunu hazırlamam,
pastamızın bizimle uyumlu olacak şekilde en ince detayına kadar tasarlanması,
partimize gelen miniklere vereceğim minnak sürprizleri ve büyüklere vereceğim hediyelikleri hazırlamam,
dilek kartları, yemek servisleri, kes, biç, yapıştır,
hepsi dahil bu bir ayın içine:)


Okuyunca "ohaaa gerçekten de manyakmışsın" diye içinden geçirdin, farkındayım. Ama eminim ki organizasyon firmasına teslim etsem böyle içime sinmezdi. Benim sorunum da zaten burada başlıyo, illa her şeye elim değecek:)

Pinterest'te gezerken gördüğüm bir elbise modeliyle başladı aslında her şey:) Gri, üzerinde laci düğmeleri olan, belden kabarık bir "dönem elbisesi". Tamam dedim, bizim elbisemiz böyle olmalı. Bizim diyorum, çünkü bu kez normalde çok tarzım olmasa da Ela'yla bir örnek giymek niyetindeydim.

Hemen Serap'la haberleştik. Siz onu instagramdan @sareinwonderland olarak tanıyorsunuz. O bahsettiğim elbise modelinden ilham alarak, araya kadifeler ve danteller katarak nefis bir model ortaya çıkardık. Sonra ben Ela'yla ikimizin ölçülerini whatsapp'tan ona gönderdim, o da dikti! Buraya dikkatinizi çekerim! Prova yok, sadece ölçüler var ortada. İşini profesyonel yapmak da böyle bişey zaten. Elbiseler bi geldi, ikisi de üzerimize cuk oturuyo <3

Elbisenin modeline karar verdikten sonra ikinci işim de Selda'yla (@yumiartdoll) görüşmek oldu. Selda ve kızı Öykü, kişiye özel bez bebekler yapan muhteşem bir çift! Geçen sene de Ela'nın doğum günü elbisesinin aynısından giyen bir bez bebek hazırlamışlardı bize. Bu yıl da onlar dokunsun istedim hatıralarımıza. Hatta önümüzdeki birkaç yıl daha bunu sürdürmek ve Ela'nın çocukluğu boyunca her yaşına özel bir hatıra bebek hazırlatmak istiyorum! Düşünsene yıllar sonra o da kendi kızına bu bebekleri verecek! Hani evladiyelik derler ya, hah işte aynen öyle bir hediye oldu Ela'm için <3

Şekerler, kurabiyeler, bayraklar, ıvırlar zıvırlarla dolu bir parti masası yerine, az ama öz detayları olan bi masamız olsun istedim ve hop, yine pinterest yetişti imdadıma:) 

Duvar süsü için; parça kumaşlar ve dantel şeritleri bir araya getirip püsküllü bir perde yaptım. Kadifeden içi elyaflı ve daha sonra Ela'nın odasının duvarına asmak üzere bir şerit hazırladım, incilerle üzerine ELA işledim. Son olarak da perdenin üstüne kadife şeridi diktim. Al sana mis gibi duvar süsü! Yıka yıka kullan:)


Büyük misafirlerimiz için kavanozlara birer demlemelik kış çayı hazırladım.
Minik misafirlerimiz için de; hani hatırlar mısınız, eskiden gazetelerde kağıttan bebeklere kıyafet kesip giydirdiğimiz şablonlar verilirdi. Kağıttan bebeklere kağıttan elbiseler giydirirdik. Hah işte onun şablonları var, tabiki de pinterestte:) Özellikle de eski dönem elbisesi giymiş çocuk şablonlarından bir sürü çıktı aldım kalın kağıda. Partiye gelecek olan minnak misafirlerimizin kelle fotoğraflarını da bir araya getirip bastırdım yine kalın kağıda. Sonra her bir misafirimiz için ayrı birer zarf hazırladım. Hangi şablonu seçmişsem onun çocuk modelinin kafasına bizim minik misafirin kelle fotoğrafını yapıştırdım ve kişiye özel birer hediye yaptım onlara. Böylece kendi maketlerine kıyafet giydiriyomuş gibi oldular. Gerçi çoğu için bişey ifade etmedi, ama anneleri çok eğlendi:)



Masamızı sadece pasta ve cupcake'ler süslesin istedim. Yaptığı her pasta sanat eseri gibi olan ve işini inanılmaz bir titizlikle yapan Neval'im (@atolyenev), bizimle inanılmaz uyum içinde olan, danteller fiyonklar ve incilerle bezenmiş bir pasta ve yine en az onun kadar muhteşem detayları olan cupcake'ler hazırladı bize! Fotoğraflara renk ve şıklık katan en güzel detaylardan biriydi pastamız! Kesmeye kıyamadığımız, ama kestikten sonra da iyi ki kesmişiz dedirtecek kadar lezzet patlaması yaşatan bi pasta!



Başından beri evde küçük bi kutlama yaparız diye düşünürken son dakikada verdiğim bir kararla bize ev rahatlığında ve anne eli değmiş lezzetlerle kapısını açan Ladycook Cafe'ye, güzel kalpli Aslı'ma ve onun hamarat annesine,

Büyük küçük fark etmeden her organizasyonda mutlaka imdadıma yetişen, kafamın içinde dönenleri resmedip harika şablonlar tasarlayan, bir organizasyon firmasından çok daha fazlasını size sunabilecek kadar ufku geniş arkadaşım (adeta kardeşim) Serpil'ime,

evde magazin izleyip keyif yapmak yerine pazarını bize ayıran tüm canım arkadaşlarıma,

kar buz demeden, kapanan Bolu yoluna ve burnunda olan karnına rağmen İstanbul'dan kalkıp gelen dünya güzeli kardeşim Tubişim ve güzel ailesine,

gelemeyip yanımızda olduğunu hissettiren aileme,

ve son olarak, artık "sosyal ailem" dediğim, sosyal medya üzerinden Ela'ya güzel dileklerini gönderen tüm sosyal arkadaşlarıma teşekkür ederim:)

Televizyon programına çıkıp, sevdiklerine selam göndermekten iki kelime muhabbet etmeye fırsat bulamayan yurdum insanı gibi bi kapanış da yaptığıma göre, sizi 5462343 tane fotoğrafla baş başa bırakmanın zamanı geldi bence. Bunu hak ettiniz :)


Hah bide herkesin çok sorduğu üç boyutlu 2 rakamı var:) Onu da bitane büyük boy koliyi keserek hazırladım, üstüne tül doladım ve inciler yapıştırdım:) 
Ah o 2'nin dili olsa da konuşsa :))))













































Ve tabiki öpmek zorundayız:)



33 yorum:

  1. Herşey çok güzel olmuş,eline sağlık :) mutlu yaşları olsun Ela'nın :))

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy efsane bi parti olmuşşş
    masal diyarında geziyormuşsun gibi :)
    Ela'yaaa koskocaman bir maşallahhh

    Bahtı güzel olsunnn!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok sevindim begendigine ^.^ Teşekkürler:) Ve de Amin!

      Sil
  3. Öyle emek var ki insan saygı duruşuna geçmeden edemiyor harikasın teksin mükemmelsin tabi ki yavruşun da eşsiz olacak ne sandıydın✔️✔️✔️✔️ Öpüyorum seviyorum aşığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çünkü seni çok seviyomuşum ya, ondanmış demekki:) pazar günü çayır çimen yapalım yaa onu bunu boşver de :)

      Sil
  4. Sağlıklı ve mutlu bir ömrü olsun minik Ela'nin, nice yaşlara, iyi ki doğmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz güzel dileklerinize ^.^

      Sil
  5. Seni takdir ediyorum kanguru ile çıkrıkçılar yokuşuna gidebilmişsin. Ben karnım burnunda iken eşim hiç bilmez ondan götürmesini isteyemedim (kendisi İngiliz asilzadesi ankara nın batıya bakan yüzünde yetiştiği için Öyle varoş:P yerlerde gözükürse karizması çizilir😔😒) Babama "baba ulusa gitmeme şimdi çok hamileyim park edilemez diye strese girerim ( sanki normalde mükemmel araba park ediyorum 😂) beni götürür müsün? Anne dolmuşla ulusa mı gitsek? diye az yalvarmadım. ( ana_baba yüreği sonunda götürdüler😁
    Ellerine sağlık yine mükemmel bi parti Ela cığa mutluluk dolu nice yaşlara 😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla eşiniz halt etmiş, çok pardon da:) Varoşluk ayrı, ihtiyaç karşılamak üzere belirli bir amaç için oraya gitmek ayrı bişey çünkü;) Kimsenin gidip çıkrıkçılarda bi kafede laptopla oturup akşama kadar vakit gecirecegini sanmıyorum:))
      Teşekkürler güzel dilekleriniz icin:)

      Sil
  6. Yaninizda olup o anin fotograflarini cekmek geldi. Elbise müthis, bayildim.
    Hatta acaba bir ara bu elbiseyle bana poz mu versen? Verseniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayliiiiin ne zaman cekmek istersin bizi? (gözlerinden kalpler fırlayan smayli)

      Sil
  7. Her detaya bayıldım. 3 yaş için uçan balonda doğum günü filan bekliyorum:) mutlu yıllaaar ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaahahha çok güldüm bu yoruma:))) Valla şimdilik 3 yaş için tek planım "kesinlikle parti yapmıycam" şeklinde :P

      Sil
  8. Muhteşemm,mikkemmel ötesi ve tabisi tam Ela'lık tam minikkuşluk bir parti olmuş Asiyee. elin kolun dert görmesin bacım. Hem gaza geldim bizim parti için hem de çok sevindim tek manyak olmadığımı görünce☺️ Senin kadar olamam orası ayrı;)) ve tabiki ben de o elbisenin altından çıkan ayak parmağı dedikleri ama aslında yenilenecek en leziz nohutları ısırmak zorundayım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryaaanımcım, detaycısınız bakıyorum:) Valla manyaklık böyle zamanlarda işe yarıyo bence yaa, arada iyi oluyo yani. Eminim sen de çok cici şeyler peşindesindir şu an! <3

      Sil
  9. Ayyyy her şey harika. Renkler, elbiseler, bebek, pasta ve süslemeler.Ba-yıl-dımmmm. O minik kuş tam yemelik tam :))

    YanıtlaSil
  10. Sağlıklı ve mutlu bir ömrü olsun Ela'nın sizlerle birlikte. Ne güzel özenmişsiniz. Ela'nın elbisesi zaten süper de sizin elbiseye bayıldım.. Nice mutlu yıllara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn, çok teşekkürler.. Elbisemi ben de cok sevdim ^.^

      Sil
  11. Harika:)
    Maşşallah Ela ne kadar güzel bir prenses olmuş , tabi siz de öyle :)
    Emeğinize ve enerjinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Allah nazarlardan saklasın :) Nice güzel günler diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin arkadaşım, teşekkür ederiz. hepimize evlatlarımızla birlikte güzel birer hayat dileyerek özetlemek istiyorum dileklerimi:)

      Sil
  13. Maşallah hem size hem Elaya. Allah mutlu huzurlu uzun bir ömür nasip etsin.Nice senelere!

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,
    Nice güzel yaşlara herşey harika görünüyor.
    Ama yine de umarım ki bir bireyin ileride annesinin onun ne kadar çok sevdiğini anlamak için böyle partilere ve fotoğraflara ihtiyacı olmasın. Çünkü imkanı olmayıp da çocuğuna doğumgünü partisi yapamayanlar da çocuğunu çok çok seviyordur şüphesiz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel dileriniz için. Tabiki de amacım "onu çok sevdigimi anlaması icin parti yapmak" değil! Sadece hatıralarında güzel izler kalsın ve somut olarak hatırlayacağı güzel şeyler olsun diye çabalıyorum. Yoksa zaten şu an 2 yaşında ve büyük ihtimalle bunların hicbirini hatırlamayacak ilerde.. Herşeyden öte de, bunu yapmak bana keyif veriyo, külfet gibi gelmiyo. Herkes parti yapacak diye bir kaide de yok zaten. ilaveten, organizasyon firmalarına binlerce lira para dökenler gibi yapmadım, birçok şeyi kendim yaptım farkettiyseniz:)

      Sil
    2. Kesinlikle takdire şayan ve çok çok orjinal 💙

      Sil
  15. Çoklu ama çok güzel olmuş yorgunluğa fazlasıyla değer bir parti olmuş. . Mutlu yaslar

    YanıtlaSil
  16. Her sey harika olmus, Elaya da bayiliyorum, Allah bagislasin, nice mutlu yillari olsun. Alakasiz bir sey soracagim, kangurunuzun markasi neydi? Bebek arabasinda aglayan Yaz Hanimla disari cikma yollari ariyorum da :) cok tesekkurler

    YanıtlaSil
  17. muhteşem olmu yine minikkuş. yakında işi bırakıp bu işlere başladığını görürsem şaşırmayacağım :)

    YanıtlaSil
  18. Kıııız ne var ki 5bin yıl sonra okuduysam da yorum yazıyorsam? Noolucak ki? Ne demişler? Demek ki güç olmasın! Her şeyin başı sağlık anacım. Onu da diyim de :D Yerim ben o her detayı düşünen, planlayan, didinen, uğraşan minnakkuş kadını. O mini minnak yavrukuşunu da ayrı yerim, onu da diyeyim de. Sonra vay demediydin vay benim haberim yoktu olmasın. Sarı kuşun çok güzel yaşları olsun. Büyüyünce bu fotolara aşık olacağı kesin! İyi ki yapmışsın. Güzel yavrumun da bahtı açık olsun, Allah uzun sağlıklı ömürler versin, hep iyilerle karşılaştırsın, hep güzel günlerini göstersin Veleddâlin Amin! :) Öperim ha gülüüm Yine gelecek ben :D Bak ama sen de gel Bunu saymıyorum. Günün birinde de birbirinin kız-erkek şubeleri olan sarı kafalarımızı da tokuştururuz. Bak Leonardo 6ncıda aldı heykelciği. Demek ki azmedince... Değil mi canım sen? :D :D :D

    YanıtlaSil

bütün yorumlar başımın tacıdır, severim ben onları ^.^